קושיבינוני
מוכן ב42 דק.
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

אנצ'ילדות ירקות

אנצ'ילדות ירקות
המתכון אנצ'ילדות ירקות מוכן תוך כ 42 דקות, והוא בהחלט מצוין צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מנה זו מכילה כ 33 גרם חלבון 43 גרם של שומן, וסך הכל 880 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו מחית עגבניות, שעועית כליות, ציפורן שום, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו אנצ'ילדות ירקות, אנצ'ילדות ירקות, ו אנצ'ילדות ירקות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא קונצ 'ה y טורו Marques דה קאסה קונצ' ה פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
Concha y Toro Marques de Casa Concha Pinot Noir
צבע אדום עמוק ועדין. האף מציג ניחוחות מרוכזים של תותים ופטל. החיך מציע מרקם מעודן וטעמים מורכבים של דובדבנים, פטל, שוש עם מבנה בולט. מרגיש כל כך שופע, בסדר ועדין.יין רב-תכליתי זה משתלב היטב עם בשרים לבנים כגון ארנב, חזיר, או שליו, כמו גם עם דגים שומניים וצדפות בהכנות קלות ועדינות. גם פארס טוב עם מנות אסיאתיות כגון מוקפץ וקארי מתון.