קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות2
ציון בריאות23
מגזין

אנצ'ילדות עוף שמנת מהירה

אנצ'ילדות עוף שמנת מהירה
אנצ'ילדות עוף שמנת מהירה היא מנה עיקרית מקסיקנית. מנה אחת מכילה 750 קלוריות, 51 גרם חלבון, ו 42 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 2. מתכון זה מ טעם הבית דורש קרם מרוכז של מרק עוף, שמנת, טורטיות קמח וגבינת מונטריי ג'ק. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. מתכונים דומים: אנצ'ילדות עוף מהירות, אנצ'ילדות עוף ברוטב שמנת תוצרת בית-מהיר וקל, ו אנצ'ילדות עוף שמנת.

הוראות

1
בקערה קטנה שלבו מרק ושמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מורחים חצי על החלק התחתון של 8 אינץ'. תבנית אפייה מרובעת מצופה בתרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
מניחים 1/2 כוס עוף ו -1 כף גבינה במרכז כל טורטיה; מגלגלים ומניחים בתבנית האפייה. למעלה עם תערובת המרק שנותרה; מפזרים גבינה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
עוף שלםעוף שלם
גבינהגבינה
גלולגלול
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים, ללא כיסוי, בחום של 350 מעלות למשך 18-22 דקות או עד לחימום.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

אנצ ' ילדה עובדת ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז פאלקום נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. הפינו נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
פינו זה מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור קולומביה אורגני ערוץ פינו נואר. הכל בסדר שהיין הזה יקבל בברכה שנים של יישון או שישתה במקום.