קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

אפיית רביולי תרד

אפיית רביולי תרד
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים ללא גלוטן, ראשוניים וקטוגניים לרפרטואר שלך, אפיית רביולי תרד עשויה להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכסה 28% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 506 קלוריות, 31 גרם חלבון ו-39 גרם שומן כל אחת. אם יש לכם גבינת פרמזן, רוטב ספגטי, רביולי נקניק וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד הכי טוב כמנה עיקרית, והוא נעשה תוך כ-45 דקות. אדם אחד ניסה ואהב את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 61%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: אפיית תרד רביולי, אפיית תרד רביולי ואפיית רביולי תרד.

הוראות

1
מניחים 1 כוס רוטב ספגטי בתוך 2-Qt רדוד משומן. צלחת אפייה. מעל חצי מכמות הרביולי, גבינת המוצרלה, התרד וגבינת הפרמזן. חזור על שכבות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמה נא מגוררתפוח אדמה נא מגורר
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
רוטב פסטהרוטב פסטה
רביולירביולי
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים
ציוד שתשתמש בו
2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים2 תפוזים בינוניים, פרוסים וחצויים
2
אופים, ללא כיסוי, ב-350 מעלות למשך 40-45 דקות או עד שהגבינה נמסה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לרביולי. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. אתה יכול לנסות את Biltmore Estate ריזלינג. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-13 דולר לבקבוק.
בילטמור אסטייט ריזלינג
בילטמור אסטייט ריזלינג
מאוזן להפליא עם ניחוחות משמש מתוקים, טעמי דבש קלים וסיומת פריכה.