קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

ארוחת ערב שלב ההתקפה DUKAN: חבילת סלמון עם שמיר

ארוחת ערב שלב ההתקפה DUKAN: חבילת סלמון עם שמיר
ארוחת ערב בשלב ההתקפה של DUKAN: חבילת סלמון עם שמיר דורשת כ -20 דקות מההתחלה ועד הסוף. בבמנה עיקרית זו יש 245 קלוריות , 34 גרם חלבון ו -11 גרם שומן למנה. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, פליאוליתי וראשוני מגיש 1 . אם יש לכם שמיר, מיץ לימון, אסקלופ של סלמון וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 94% , וזה מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: התקפת חטיף: טריזי בטטה שמיר שום , סלמון כרושה בחבילה וסלמון כריש בחבילה .

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

דג עובד ממש טוב עם פינו נואר, פינו גריג'יו וגרונר ולטלינר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות המתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג'יו או Grüner Veltliner, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים בעלי טעם חזק כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום קל, כמו פינו נואר. Goldeneye Gowan Creek Vineyard Pinot Noir עם דירוג של 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 80 דולר לבקבוק.
Goldeneye Gowan Creek Vineyard פינו נואר
Goldeneye Gowan Creek Vineyard פינו נואר
עשוי בסגנון המועדף על המייסד שלנו, דן דאקהורן, יין זה משדר עושר, עומק, פרי כהה ומבנה. בחיך הוא עמוק ושופע, עם שכבות של פאי אוכמניות בר ושזיפים הנתמכות בפס של חמיצות שמוסיפה הגדרה לטעמים, תוך שהיא מושכת את היין לסיומת מתמשכת עם רמזים של לבנדר, פנירויאל ותבלינים אסייתיים.