קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

בו בורגר

בו בורגר
בו בורגר הוא חלב חינם מנה עיקרית. מתכון זה משמש 4. מנה אחת מכילה 505 קלוריות, 50 גרם חלבון, ו 21 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 30% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 96 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם גבינה אמריקאית, מלח ופלפל, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מרהיב של 86%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם מועדון בורגר: עטורת הפרסים לוגן קאונטי בורגר פטי להמיס, מועדון בורגר: עטורת הפרסים לוגן קאונטי בורגר פטי להמיס, ו מועדון בורגר: עטורת הפרסים לוגן קאונטי בורגר פטי להמיס.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה גדולה מתבלים את הבקר הטחון במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בשר טחוןבשר טחון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מוסיפים 1/2 כוס מים קרים ומערבבים ביד עד שהבשר ספג את כל המים (המים שומרים על ההמבורגרים לחים ועסיסיים). מעצבים ל -4 קציצות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
בשרבשר
4
מחממים מחבת ברזל יצוק גדולה על אש בינונית-גבוהה. מרססים את המחבת בתרסיס בישול שאינו מקל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים את ההמבורגרים ומבשלים לטמפרטורה הרצויה, בערך 8 עד 10 דקות לכל צד לבינוני-באר.
6
מוציאים את ההמבורגרים מהתבנית ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים את פרוסות הבצל לאותה מחבת ומבשלים עד להזהבה משני הצדדים, תוך הקפדה לשמור אותם בפרוסות שלמות. זה צריך לקחת בערך 3 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוציאים מהתבנית ומניחים בצד.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
סדקו את הביצים לאותה מחבת ובשלו עד שהחלמון לא נוזל. מוציאים בזהירות מהתבנית.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
חלמון ביצהחלמון ביצה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
הניחו את החלק התחתון של 4 לחמניות המבורגר על משטח ישר. למעלה כל לחמניה עם המבורגר. מעל ההמבורגרים 1 ביצה, פרוסת בצל, 1 פרוסת גבינה ואז הלחמנייה העליונה. לחץ קלות על הכריכים יחד עם היד.
מרכיבים שתצטרך
לחמניית המבורגרלחמניית המבורגר
גבינהגבינה
בצלבצל
גלולגלול
ביצהביצה
11
מניחים את הכריכים לתוך המחבת ומבשלים במשך דקה 1 בכל צד כדי לחמם את הלחמניות.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
12
מגישים עם צ ' יפס וחמוצים.
מרכיבים שתצטרך
צ ' יפסצ ' יפס
חמוציםחמוצים

יין מומלץ: מרלו, Malbec, Zinfandel

בורגר עובד ממש טוב עם מרלו, מלבק וזינפנדל. מרלו יהיה מתאים לחלוטין עבור המבורגר קלאסי עם תוספות סטנדרטיות. תוספות נועזות יותר דורשות יינות נועזים יותר, כמו מלבק או זינפנדל מפולפל. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא רוברט מונדבי נאפה מרלו. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -30 דולר.
רוברט מונדבי נאפה מרלו
רוברט מונדבי נאפה מרלו
הטעמים הרב-ממדיים של היין מגיעים מענבים הגדלים בטרורים שונים במובהק של עמק נאפה, כולל קרנרוס, סטאגס זינוק ו אוקוויל מחוזות. טכניקות מסורתיות, כולל שמרים מקומיים, מריחה מורחבת, יישון בחביות עץ אלון צרפתי ובקבוק ללא סינון, שיפרו את מורכבות היין. יין זה טעים עם מנות ראשונות וגבינות רבות. אחד מזיווגי האוכל האהובים עלינו הוא הודו צלוי עם מלית פטריות בר ואגוזים. רגל צלויה של כבש, שפשפה עם עשבי תיבול ותבלינים ריחניים, או ירך חזיר בגריל גם להתחתן בצורה מושלמת עם הטעמים העסיסיים של היין.