קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

בייקון אוכמניות סקונס

בייקון אוכמניות סקונס
בייקון אוכמניות סקונס הוא מתכון אירופי המגיש 8. ארוחת בוקר זו כוללת 262 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 8% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. צאו לחנות ואספו חמאה, סודה לשתייה, קינמון טחון ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. 22 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון ספוני של 35%, וזה די רע. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כגון בייקון אוכמניות סקונס, סקונס אוכמניות + ציפוי גבינת שמנת אוכמניות, ו סקונס אוכמניות עם ריבת קוקוס אוכמניות.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את ששת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים בחמאה עד שהתערובת דומה לפירורים גסים. בקערה קטנה, לטאטא חמאה ושמן; מוסיפים לתערובת פירורים רק עד לחות. מערבבים פנימה אוכמניות ובייקון.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
חלב-חמאהחלב-חמאה
חמאהחמאה
בייקוןבייקון
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
הופכים למשטח מקומח; ללוש 10 פעמים. פאט לתוך 8-ב. מעגל.
4
חותכים לשמונה טריזים. מפרידים טריזים ומניחים על תבנית עם נייר אפייה משומן.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
בקערה קטנה מקציפים ביצה וחלב; מברישים מעל סקונס.
מרכיבים שתצטרך
חלבחלב
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
אופים בחום של 425 אטומים למשך 12-15 דקות או עד להזהבה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מגישים חם.

מרכיבים

21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוכמניות טריות או קפואותאוכמניות טריות או קפואות796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה קרה, קוביותחמאה קרה, קוביות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)4רצועות בייקון, מבושל ומתפורררצועות בייקון, מבושל ומתפורר12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לסקונה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי, וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם האחוזה של נ.ו. ג ' ונסון עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 19 דולר לבקבוק.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "