קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

בננות פשוטות פוסטר

בננות פשוטות פוסטר
בננות פשוטות פוסטר לוקח בערך 15 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה משמש 4. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 210 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. אם יש לכם מיץ תפוחים, עמילן תירס, תמצית ונילן וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הוא מאוד סביר מתכון לחובבי אוכל קייג'ון. 5 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כפית גרוע למדי של 35%. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם בננות פוסטר (בננות פלאמבום), בננות פוסטר, ו בננות פוסטר.

הוראות

1
בסיר קטן שלבו את עמילן התירס ותבלין הפשטידה. מערבבים פנימה את מיץ התפוחים לתערובת אחידה. מביאים לרתיחה; מבשלים ומערבבים 2 דקות או עד להסמכה קלה.
מרכיבים שתצטרך
Ball® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועותBall® או Kerr® Pint עם מכסים ורצועות
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מסירים מהאש; מערבבים פנימה תמציות וחומרי טעם וריח.
3
מוסיפים בננות ומחממים על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות בננה נוספות, לא חובהפרוסות בננה נוספות, לא חובה
4
מגישים חם מעל גלידה.
מרכיבים שתצטרך
זילוף בצורת לבזילוף בצורת לב

יין מומלץ: קרם שרי, סוביניון בלאן, יציאה, יין ורדים, Moscato Dasti, אלברינו

בננות פוסטר בתפריט? נסה להתאים עם שרי שמנת, סוביניון בלאן ופורט. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. שרי קרם נ. ב. סולרה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.