קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות12
ציון בריאות1
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםאביב
מגזין

בראוניז שוקולד ריבס מקסיקני

בראוניז שוקולד ריבס מקסיקני
מקסיקני ריבס שוקולד צ'אנק בראוניז דורש סביב 1 שעה ו 10 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 12 מנות עם 312 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו -25 היו אומרים שהוא הגיע למקום. לכו לחנות והרימו חמאה, שוקולד צ'יפס חצי מתוק, ריבס ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. זה מושלם עבור יום האם. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. זה הוא זול מתכון לחובבי האוכל האמריקאי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 26%. הציון הזה לא כל כך מדהים. מתכונים דומים: בראוניז שוקולד ריבס מקסיקני, שוקולד מריר-בראוניז נתח, ו שוקולד צ'אנק שקדים בראוניז.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים תנור ל 350 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
להכנת קומפוט הריבס: בסיר קטן על אש בינונית מביאים לרתיחה ריבס, מים וסוכר. כשהסוכר נמס, מנמיכים את האש לרתיחה ומבשלים עד שהרברב רך, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
CompoteCompote
ריבסריבס
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
מסירים מהאש ומצננים מעט. פירה בבלנדר עד לקבלת תערובת חלקה, במידת הצורך. ריבס צריך להישבר לקומפוט חלק.
מרכיבים שתצטרך
CompoteCompote
ריבסריבס
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
5
להכנת בלילת הבראוניז: בקערה בינונית מנפים יחד קמח, אבקת אפייה, אבקת צ ' ילי, קינמון ומלח. הניחו בצד. בקערת זכוכית נקייה למיקרוגל, ממיסים שוקולד מריר ולא ממותק יחד במיקרוגל בעוצמה של 50 אחוז או בסיר כפול. הניחו בצד.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד אפייה לא ממותקשוקולד אפייה לא ממותק
אבקת אפייהאבקת אפייה
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
מיקרוגלמיקרוגל
קערהקערה
6
במיקסר דוכן, חמאת שמנת וסוכר במהירות בינונית.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
7
מוסיפים את הביצים, 1 בכל פעם, ומשלבים היטב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
8
מוסיפים את הווניל והרום. מערבבים את הריבס לתערובת השוקולד, ואז מוסיפים לבלילה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ריבסריבס
ונילוניל
רוםרום
9
מערבבים עד לאיחוד.
10
מוסיפים את תערובת הקמח ומערבבים רק עד להטמעה. מגרדים את הדפנות בעזרת מרית גומי ומקפלים בעדינות את השוקולד והאגוזי מלך למחצה. לא מעל לערבב. ריססו תבנית אפייה מזכוכית שקופה בגודל 8 על 8 על 2 אינץ ' בתרסיס קיצור. בשורה התחתונה עם נייר קלף, ואז מרססים קלף.
מרכיבים שתצטרך
Semisweet שוקולדSemisweet שוקולד
קיצורקיצור
אגוזי מלךאגוזי מלך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
נייר אפייהנייר אפייה
מריתמרית
11
יוצקים את הבלילה לתבנית המוכנה ומחליקים את החלק העליון.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
12
אופים עד שקיסם המוחדר במרכז יוצא נקי, בערך 35 עד 40 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
13
מוציאים מהתנור ומניחים בצד להתקרר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
14
חותכים לריבועים ומגישים.

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך1/2 כוס חלב מלא, או יותר לפי הצורך57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כפית גרידת לימון מגוררת דק1/4 כפית גרידת לימון מגוררת דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ניו מקסיקו אבקת צ'ילה (לא אבקת צ' ילי)ניו מקסיקו אבקת צ'ילה (לא אבקת צ' ילי)11 קילו קישואים,רום כההרום כהה2largesביצים, טמפרטורת החדרביצים, טמפרטורת החדר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבס, מחרוזות הוסרו, לחתוך בפרוסות 1/2 אינץריבס, מחרוזות הוסרו, לחתוך בפרוסות 1/2 אינץ57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שבבי שוקולד חצי מתוקיםשבבי שוקולד חצי מתוקים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה ללא מלח( מקל 1), טמפרטורת החדרחמאה ללא מלח( מקל 1), טמפרטורת החדר57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לא ממותקשוקולד לא ממותק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוציםאגוזי מלך קצוצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן