קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

ברביקיו שפשף צדפות עם מרק כרוב כבוש שמנת

ברביקיו שפשף צדפות עם מרק כרוב כבוש שמנת
אם יש לכם שמן זית, כוסברה טחון, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. מתכונים דומים: ברביקיו שפשף צדפות עם מרק כרוב כבוש שמנת, בשר חזיר שפשף עם זיגוג משמש וכרוב כבוש, ו מרק אספרגוס קרמי עם צדפות צרובות.

הוראות

1
ממיסים 1 כף חמאה בסיר 5 ליטר מעל חום בינוני, ואז מבשלים בייקון ובצל, ערבוב מדי פעם, עד שרוב שומן בייקון הוא שניתנו, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים כרוב כבוש ויין ומבשלים במהירות, חשופים, עד שרוב היין התאדה, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כרוב כבושכרוב כבוש
ייןיין
3
מערבבים במלאי שמנת כבדה, ואז מבשלים בעדינות, חשוף, ערבוב מדי פעם, 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
מלאימלאי
4
הסר מן החום ומערבבים חרדל, שמנת חמוצה, הנותרים 2 כף חמאה. מרק פירה בקבוצות בבלנדר עד חלקה וקרם (להיזהר בעת מיזוג נוזלים חמים), ולאחר מכן לחזור לסיר. מתבלים במלח ופלפל. תתחמם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
חרדלחרדל
חמאהחמאה
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
סירסיר
1
מערבבים קמח, תבלינים ומלח כשר בקערה. צדפות טפיחה יבש, ולאחר מכן בנדיבות מעיל צד אחד של כל צדפה באופן שווה עם תערובת תבלינים.
מרכיבים שתצטרך
מלח כשרמלח כשר
צדפותצדפות
תבליניםתבלינים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים שמן במחבת כבדה של 12 אינץ ' על אש בינונית-נמוכה עד שהיא מנצנצת. לבשל צדפות, צד רגיל למטה ראשון, פונה פעם אחת, עד רק מבושל דרך, 5 עד 6 דקות בסך הכל. שמן בישול מתובל מילואים.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
צדפותצדפות
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מחלקים מרק בין 6 קערות.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מניחים 2 צדפות בכל קערה ומעל עם ארוגולה.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
ארוגולהארוגולה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
טפטוף מרק עם שמן שמור.
מרכיבים שתצטרך
מרקמרק
שמן בישולשמן בישול
1
* מרק יכול להתבצע 3 ימים קדימה ומקורר.* תערובת תבלינים (לצדפות) ניתן לעשות 1 שבוע קדימה ושמר במיכל אטום בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
מרקמרק

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואקישוט: ארוגולה התינוקקישוט: ארוגולה התינוק1פרוסת בייקון, חתוכה לחתיכות 1 אינץפרוסת בייקון, חתוכה לחתיכות 1 אינץ0(יכול להיות או להרחיק)קאיין מעוגלקאיין מעוגל11 קילו קישואים,חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1(יכול להיות או להרחיק)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקציר עוף או מרק עוף דל נתרןציר עוף או מרק עוף דל נתרן2(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרוב כבוש סחוט, שטוףכרוב כבוש סחוט, שטוף12largesצדפות ים, רצועה קשה הוסרה מצד כל אחד אם מצורףצדפות ים, רצועה קשה הוסרה מצד כל אחד אם מצורף2(יכול להיות או להרחיק)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק11 קילו קישואים,סומאקסומאק1(יכול להיות או להרחיק)פפריקה מעושנת מתוקה (pimentón dulce)פפריקה מעושנת מתוקה (pimentón dulce)3(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, מחולקתחמאה לא מלוחה, מחולקת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל לבן קצוץבצל לבן קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

שרדונה, שנין בלאן ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לצדפות. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. אתה יכול לנסות שרדונה GEN5. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 9 דולר לבקבוק.
GEN5 שרדונה
GEN5 שרדונה
שרדונה ידידותי מאוד, עם טעמי פירות טרופיים עסיסיים, קמצוץ שמנת וגימור ארוך ובהיר. במשך חמישה דורות המשפחה שלנו חיה ועבדה את אדמתנו בלודי, קליפורניה, תמיד שואפת לעזוב את הארץ במצב טוב יותר עבור הבאדור.