קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות4
ציון בריאות17
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

ברוסקט חצילים

ברוסקט חצילים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנות ראשונות, אז תנו הזדמנות ל ברוסקט חצילים. מנה אחת מכילה 318 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 17 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו אורגנו, חצילים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. עם כפית ציון של 56% המנה הזאת די טובה. נסו אנשובי וברוסקט זית, ברוסקט עם פירה חומוס וארוגולה, ו מתכון ברוסקט (ארטישוק התינוק) (מתכונים דומים).

הוראות

1
לשים מתלה תנור בעמדה באמצע ולחמם תנור ל 191°.
2
חותכים ומשליכים 1 קצה באגט, ולאחר מכן לחתוך 12 (1 / 4 אינץ ' עבה) פרוסות לרוחב מ baguette (שארית מילואים לשימוש אחר). מברשת קלה 1 צד של כל פרוסה עם קצת שמן (על 1 כף סך) ולסדר, הצדדים משומנים למעלה, על תבנית אפייה. טוסט עד זהב, 8 עד 10 דקות. בעוד טוסטים הם עדיין חמים, לשפשף הצדדים משומנים עם צד לחתוך של חצי שן שום, ולאחר מכן להעביר מתלה כדי מגניב. הפחת את טמפרטורת התנור ל-350 ° F.
מרכיבים שתצטרך
3
חצילים חצילים לאורכו ולעשות חתכים 1/2 אינץ רדוד לאורך כל הצדדים לחתוך עם קצה של סכין קיצוץ. מסדרים חצילים, חותכים צדדים למעלה (ללא צפיפות), בתבנית אפייה רדודה ומוסיפים שן שום לא מצופה.
מרכיבים שתצטרך
4
מפזרים קורנית, רוזמרין, אורגנו, מלח ים ופלפל על חצילים, ואז לטפטף חצילים ושום עם 2 כפות שמן.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים עד השום הוא רך מאוד, 30 עד 35 דקות, ולאחר מכן להעביר שום ללוח חיתוך ולהמשיך לאפות חצילים עד רך מאוד, 20 עד 25 דקות יותר. כאשר שום הוא מגניב מספיק כדי להתמודד, לסחוט בשר מקלף על קרש חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
6
להעביר חצילים ללוח חיתוך ולתת לעמוד עד מגניב מספיק כדי להתמודד, על 15 דקות. לגרד את הבשר עם כפית על קרש חיתוך, להשליך את הקליפה. דק קוצצים חצילים ושום יחד ולהעביר לקערה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים פטרוזיליה ושמן כף הנותרים, ואז מערבבים עד בשילוב היטב. מתבלים במלח ים ופלפל לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
8
טוסטים העליון עם תערובת חצילים ומפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
1
* טוסטים, ללא ציפוי חצילים, ניתן לעשות 1 יום קדימה מקורר לחלוטין, ולאחר מכן נשמר במיכל אטום בטמפרטורת החדר. Recrisp בתנור 93° שחומם מראש 5 דקות.* תערובת חצילים, ללא פטרוזיליה, ניתן לעשות 1 יום קדימה ומקורר, מכוסה. להביא לטמפרטורת החדר, על 1 שעה, ואז מוסיפים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך