קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 50 דק.
מנות11
ציון בריאות14
מגזין

ג'מבליה נשכחת

ג'מבליה נשכחת
המתכון שנשכח ג'מבלאיין מוכן בתוך כ 4 שעות ו 50 דקות והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וללא חלב ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 334 קלוריות, 22 גרם חלבון, ו 13 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 11 מנות סועדים. גשו לסופר וקנו רסק עגבניות, מרק עוף, שרימפס, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב האורז מבושל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ארוחת בוקר פודינג אורז כמו קינוח. 170 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. זה עובד טוב כמנה עיקרית. הציון הזה מוצק. נסו עוגיות נשכחות, עוגיות נשכחות, ו עוגיות נשכחות (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב 5-קוט. סיר איטי, לשלב את העגבניות, מרק רסק עגבניות. מערבבים פנימה את הסלרי, הפלפלים הירוקים, הבצל, השום והתבלינים. מערבבים פנימה עוף ונקניק.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה
1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש1/8 כפית כל טימין מיובש, בזיליקום ורוזמרין, כתוש
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
מכסים ומבשלים על אש נמוכה 4-6 שעות או עד שהעוף כבר לא ורוד. מערבבים שרימפס. מכסים ומבשלים 15-30 דקות יותר או עד שהשרימפס הופך לורוד.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
3
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוז 'י וסוביניון בלאן הם הבחירות המובילות שלי לקאג' ון. יינות אלכוהול נמוכים וטאנינים נמוכים אלה ישלימו את החום במנות קאג ' ון חריפות, במקום לגרום לפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות את טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -19 דולר לבקבוק.
טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו
טורס פזו דאס ברוקסאס אלברינו
צהוב מבריק עם קצה ירקרק. ארומטי בעוצמה עם תווי פרחים לבנים, הדרים ואפרסק לבן. נגיש, מתוק ונהנתני עם הכניסה. ראוי לציון בחומציות הנקייה שלו, העוברת דרך האמצע. ארוך ומתמשך על הסיום.אפריטיף מעולה. טוב עם פירות ים גולמיים, מבושלים או בגריל. משתלב בצורה מושלמת עם דגים לבנים עדינים. החיך התוסס שלו יוצר איזון מושלם עם גבינות עזים רכות.