קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות3
מגזין

ג'מייקה (היביסקוס) סנגריה

ג'מייקה (היביסקוס) סנגריה
ג'מייקה (היביסקוס) סנגריה עשוי להיות מה שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 56 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. והוא יספק כ 20 מנות. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הזו במרכז אמריקה. 13 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם פרחי היביסקוס, ג'ינג'ר אייל, מקלות קינמון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו Agua de Jamaica (Hibiscus Tea), היביסקוס " סנגריה, ו סנגריה תה אפרסק היביסקוס חריף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gewurztraminer, פינו גריס, ריזלינג

הקאריביים ניתן לזווג עם Gewurztraminer, פינו גרי, ריזלינג. אתה רוצה לבחור עבור יינות עם קצת מתיקות בעת התמודדות עם מאכלים קריביים חריפים. מגישים יינות אלה מקורר כך שהם אפילו יותר מרעננים. אתה יכול לנסות היינץ Eifel שיין Gewurztraminer. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 10 דולר לבקבוק.
Heinz Eifel Shine Gewurztraminer
Heinz Eifel Shine Gewurztraminer
המתיקות של Gewürztraminer עשויה לקזז את התבלין במטבח האסייתי. זה הולך טוב עם גבינה, בשר, שומן (שמנוני) משחק פראי. סלמון מעושן הוא התאמה טובה במיוחד.טבעוני