קושיקשה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

גואקמולי

גואקמולי
סלט אבוקדו הוא איש מערות, ללא גלוטן, ראשוני ושלם 30 ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 625 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 58 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 27% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אנשים רבים מאוד אהבו את ההר הזה. גשו לסופר וקנו אבוקדו, פלפל, מלח כשר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 112 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 10 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 99%. ציון זה הוא סופר. נסו גוואקמולי, איך להכין גוואקמולי / גוואקמולי מקסיקני, צמח ירוק מטוגן עם גוואקמולי ושרימפס (טוסטדה דה פלינטטאנו קון קמרונים ו גוואקמולי), ו גוואקמולי גריל מקסיקני צ'יפוטלה - ניתן להכין גוואקמולי טרי שקל להכין עם זה (מתכונים דומים).

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
חצוי ובור את האבוקדו. עם כף, לגרוף את הבשר לתוך קערה ערבוב. מועכים את האבוקדו בעזרת מזלג או מועך תפוחי אדמה, ומשאירים אותם עדיין מעט שמנמנים.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מרסק תפוחי אדמהמרסק תפוחי אדמה
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מוסיפים את שאר החומרים ומקפלים הכל יחד.
4
טפטוף עם מעט שמן זית, להתאים תיבול עם מלח ופלפל ולתת לו 1 תערובת הסופי עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
תיבולתיבול
5
הניחו חתיכת ניילון נצמד חזק על פני הגוואקמולה כדי שלא ישחים ושומרים במקרר לפחות 1 שעה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
ממרח אבוקדוממרח אבוקדו
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג, ורוזנוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שתוכלו לנסות הוא יקב אנרוט לס פומייר פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
יקב אנרוט לס פומייר פינו נואר
יקב אנרוט לס פומייר פינו נואר
עלי כותרת ורדים מיובשים ריחניים ופוטפורי פירות יער זורמים כניסה שופעת ועסיסית. שימורי פטל כהים וטעמי אוכמניות ממלאים את האמצע, עם מבטאים של ציפורן ורצפת יער המופיעים עד הסוף. יין זה מפואר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם תווי פירות ותבלינים מקסימים המשתהים על החיך.