קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות80
מגזין

דג מרוקאי ספרדי

דג מרוקאי ספרדי
דג מרוקאי ספרדי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ופסקאטרי משרת 6 . מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 82 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 515 קלוריות. 99 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה מכלמתכונים דורש שום, שמן צמחי, פלפל קאיין, גרגרי עוף מרק. זוג אנשים מאוד אהבו את המנה האירופית הזו. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה ו 30 דקות. עם כפית ציון 98%, המנה הזאת היא עצומה. נסו דג ספרדי, מלאי דגים ספרדי, ו דג בגריל בסגנון ספרדי עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מחממים את השמן הצמחי במחבת על אש בינונית. מערבבים פנימה את הבצל והשום; מבשלים ומערבבים עד שהבצל התרכך והפך לשקוף, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את הפלפלים, הגזר, העגבניות, הזיתים ושעועית הגרבנזו וממשיכים לבשל עד שהפלפלים רכים מעט, כ -5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
פלפלפלפל
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
פלפליםפלפלים
זיתיםזיתים
3
מפזרים מעל הירקות את הפטרוזיליה, הפפריקה, הכמון, הקאיין וחמין העוף. מתבלים במלח לפי הטעם. מערבבים לשילוב.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
ירקירק
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה
כמוןכמון
מלחמלח
4
מניחים את הדג על גבי הירקות ומוסיפים מספיק מים לכיסוי הירקות. מנמיכים את האש לנמוכה, מכסים ומבשלים עד שהדג מתקלף בקלות בעזרת מזלג ומיצים מתבהרים, כ-40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
מיםמים
דגיםדגים

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner

פינו נואר, פינו גריג ' יו וגרונר ולטלינר הם בחירה מצוינת לדגים. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריג ' יו או גרלסנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. בורן קוטג ' קאשבורן פינו נואר עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' קשבורן פינו נואר
לשרוף קוטג ' קשבורן פינו נואר
תווי דובדבן כהה בשלים, דומדמניות אדומות ושוקולד קודמים לתווים מלוחים של טימין בר, בריאר ואדמה. טאנינים גמישים למילוי פה מעניקים עומק לחיך, בעוד שהרעננות והחומציות האדומה-ברי שומרים על אורך, מיקוד ואיזון מקסימים.