קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות12
ציון בריאות10
מגזין

דיונון ממולא אפוי: קלמרי ריפיני אל פורנו

דיונון ממולא אפוי: קלמרי ריפיני אל פורנו
צריך פסקטריאן הר ד ' אובר? דיונון ממולא אפוי: קלמרי ריפיני אל פורנו יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מכין 12 מנות עם 398 קלוריות, 15 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 14% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. צאו לחנות ואספו פירורי לחם מתובלים, עגבניות משומרות, רומנו ועוד מספר מצרכים להכין אותה היום. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 37%. ציון זה לא כל כך מדהים. נסו דיונון ממולא אפוי, דיונון מנמל סנטה לוסיה (קלמרי אלה לוסיאנה), ו פלפלים ממולאים - - - פפרוני ריפיני עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
יוצקים את השמן לסיר בגודל בינוני, מוסיפים את הבצל, קורט מלח ופלפל ומקפיצים על אש בינונית עד בינונית-גבוהה עד שהבצל מזהיב ורך ותוכלו לראות דרכו.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הצנוברים, הצימוקים והזיתים, (לטעם חריף מוסיפים את הצלפים).
מרכיבים שתצטרך
צנובריםצנוברים
צימוקיםצימוקים
צלפיםצלפים
זיתיםזיתים
3
מטגנים כ -3 דקות נוספות).
4
מוסיפים את פחית העגבניות (מוסיפים כ 1/2 פחית מים כדי לדלל את הרוטב לבישול) ומבשלים בחום בינוני במשך לפחות 1 שעה, תוך ערבוב מדי פעם. לבסוף, מוסיפים את עלי הבזיליקום לקבלת טעם טרי וטעים יותר.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום טריבזיליקום טרי
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
מיםמים
5
מחממים את התנור ל 400 מעלות צלזיוס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
להכנת המלית: בקערה בינונית מקציפים את הביצים ומוסיפים בהדרגה את פירורי הלחם, הצימוקים, הצנוברים, המחושים והגבינה.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחםפירורי לחם
צנובריםצנוברים
מילוימילוי
צימוקיםצימוקים
גבינהגבינה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מערבבים לעקביות רכה. ממלאים דיונון באופן רופף בתערובת ופתיחה מאובטחת בעזרת שיפוד קטן או קיסם שיניים.
מרכיבים שתצטרך
דיונוןדיונון
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
שיפודיםשיפודים
8
מניחים שכבה אחת של דיונון בתבנית אפייה בינונית (9 על 13 אינץ'). למעלה עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
דיונוןדיונון
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
מפזרים מעט רומנו מגורר, מעט פירורי לחם מתובלים יבשים, קורט מלח ופלפל מעל הרוטב, ואז מזלפים מעט שמן זית. מכסים את התבנית בנייר אלומיניום ואופים כ-45 דקות או עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פירורי לחם מתובליםפירורי לחם מתובלים
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
גבינת רומנוגבינת רומנו
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תנורתנור
מחבתמחבת

מרכיבים

5או 6 עלי בזיליקום, קרועיםאו 6 עלי בזיליקום, קרועים680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות כתושות/טחונות קלופות (מומלץ: מטבח מוכן)עגבניות כתושות/טחונות קלופות (מומלץ: מטבח מוכן)11 קילו קישואים,צלפים, אופציונליצלפים, אופציונלי3ביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים איטלקיים או קלמטה (רצוי מגולענים)זיתים איטלקיים או קלמטה (רצוי מגולענים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות12ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת קצ'וקבלו או פקורינו רומנו, קצוצים לקוביות קטנותגבינת קצ'וקבלו או פקורינו רומנו, קצוצים לקוביות קטנות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת בריחבילה אחת (12 אונקיות) גבינת ברי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צנוברים, קצוץ גסצנוברים, קצוץ גס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צימוקים, קצוץ גסצימוקים, קצוץ גס12ריבס, קצוץ טרי או קפוארומנו מגורדרומנו מגורד12ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם מתובלים, בתוספת תוספת לפיזורפירורי לחם מתובלים, בתוספת תוספת לפיזור12ריבס, קצוץ טרי או קפואפירורי לחם מתובלים יבשיםפירורי לחם מתובלים יבשים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזרועות דיונון קצוצותזרועות דיונון קצוצות121 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדר12 דיונון בינוני טרי או קפוא12 דיונון בינוני טרי או קפוא1גדולבצל, פרוס דק (רצוי בצל וידליה לבן מתוק)בצל, פרוס דק (רצוי בצל וידליה לבן מתוק)