קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

הדר מלון להתערבב

הדר מלון להתערבב
תערובת מלון הדרים עשויה להיות רק התוספת שאתה מחפש. איש המערות הזה, ללא גלוטן, ללא חלב ומתכון ראשוני משרת 8 . מנה אחת של מנה זו מכילה כ 2 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 124 קלוריות. ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. אם יש לכם נענע, מלון, תפוזי טבור וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 58%. ציון זה מוצק. נסו סורבה הדר-מלון, סלט סרטנים עם מלון ומרינדת הדרים, ו מלון מוטבע עם גרניטן וניל ויוגורט הדרים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה, לשלב את כל החומרים, לזרוק קלות. מקררים, מכוסים, עד להגשה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא גם זיווג בטוח. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא לואי ג ' אדו פינו נואר. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -24 דולר.
לואי ג ' אדו פינו נואר
לואי ג ' אדו פינו נואר
פינו נואר ג 'אדו הוא יין זני טהור המופק מחובות פינו נואר ויינות שנבחרו מאתרי כרמים ברמת הכפר ברחבי העיר סי סייטה ד' אור ו סי סווטה צ ' אלונז. כמו בכמה מהיינות הקטנים יותר שלהם, מייסון לואי ג ' אדוט נוהג ב "ר רזפליס" כדי לשפר את איכות היין על ידי סיווג כמה יינות בעלי כינוי גבוה יותר שישולבו בתערובת. המגרשים הסופיים נבחרים בקפידה, ובהתאם לבציר, מיושנים במשך מספר חודשים בחביות עץ אלון כדי לעורר את טעמי פירות היער האדומים הנקיים והבשלים ואת הארציות של הענב המתרכך במגע עדין של עץ. משקף את סגנון הג 'דוט, פינו נואר ג' דוט הוא הרמוני ומאוזן, עם פירותיות שמנמנה ומרקם משיי המקוזז על ידי טאנינים עגולים ועדינים ביין בעל גוף בינוני ומבנה אלגנטי. את זר הזנים האופייני והריחני מאוד משלים גימור טעים ומתמשך.