קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מגזין

החומוס הטוב ביותר

החומוס הטוב ביותר
החומוס הטוב ביותר הוא הר המזרח התיכון. מתכון זה מכין 8 מנות עם 114 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. מתכון זה מכלמתכונים דורשים מיץ לימון, מים, שמן זית ופפריקה. 124 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני וטבעוני דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 81%, וזה נהדר. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: אכילה נקייה עגבניות מיובשות וחומוס זית (חומוס פיצה), חומוס במרינדה סלט עוף בגריל עם רוטב חומוס-סלסה, ו איך מכינים חומוס ביתי חלק במיוחד ... או שחלומות החומוס עשויים ממנו).

הוראות

1
מניחים שעועית גרבנזו, טחינה, שמן זית, מיץ לימון, מים, שום וכמון למעבד מזון ומעבדים עד לקבלת תערובת חלקה, בערך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
שוםשום
טחינהטחינה
כמוןכמון
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
2
מעבירים לקערה ומפזרים חומוס עם פפריקה ופטרוזיליה טרייה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה
פפריקהפפריקה
חומוסחומוס
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם הבחירות המובילות שלי לחומוס. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות גרהם בק אושר נקטר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-21 דולר לבקבוק.
גרהם בק בליס נקטר
גרהם בק בליס נקטר
למי שלא אוהב את זה יבש, גרהם בק דמי-שניות הוא תירוץ מצוין לפינוק עצמי וקלות דעת. ניחוחות שמרים קלים, עם רמזים של חמאה, דבש ופרלין, התוסס המענג הזה יעורר את החושים המתוקים שלך.תערובת: 39% שרדונה, 61% פינו נואר