קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות4
מגזין

המבורגר ופו יפני

המבורגר ופו יפני
מתכון זה אופייני למטבח היפני. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. . אם יש לכם מיסו להדביק, בשר טחון, אגוז מוסקט הקרקעוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. וזה טוב. נסו Wafu Hambagu (סטייק המבורגר יפני), רוטב ופו (רוטב סלט יפני), ו Yellowfin טונה בורגר עם מלפפון יפני להתענג & Wasabi איולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים את הבלוק של טופו על צלחת ומניחים צלחת אחרת על גבי. הגדר משקל 3 עד 5 פאונד על גבי (מיכל מלא מים עובד היטב). לחץ על טופו במשך 10 עד 15 דקות, ואז לנקז ולהשליך את הנוזל המצטבר.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
טופוטופו
2
חותכים את טופו לקוביות 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
טופוטופו
3
מערבבים את טופו, בשר טחון, פטריות שיטאקה, ממרח מיסו, ביצה, מלח, פלפל, ואגוז מוסקט בקערה גדולה. מחלקים ל 6 כדורים, ו להשתטח לקציצות.
מרכיבים שתצטרך
פטריות שיטאקהפטריות שיטאקה
בשר טחוןבשר טחון
מיסומיסו
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
מלחמלח
טופוטופו
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מערבבים יחד את המירין, רוטב סויה, רסק שום, וג ' ינג ' ר בקערה קטנה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
רסק שוםרסק שום
רוטב סויהרוטב סויה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מיריןמירין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מחממים את שמן הירקות במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. בראון את ההמבורגרים בכל צד, על 2 דקות לכל צד. להפחית את החום נמוך; לכסות את המחבת ומבשלים עד המיצים לרוץ ברור, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
לנקז ולהשליך כל גריז עודף.
7
יוצקים את תערובת רוטב הסויה למחבת. תמשיך להזיז את המחבת כך שהרוטב לא ישרוף, ותהפוך את ההמבורגרים מדי פעם כדי לכסות את שני הצדדים ברוטב. הרוטב יהיה להתעבות וליצור זיגוג מבריק על ההמבורגרים. כשהרוטב נגמר, ההמבורגרים מוכנים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות את היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 14 דולר לבקבוק.
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
היקב של תקווה טובה בוש גפן Chenin Blanc
Chenin הוא ענבים רב תכליתי מאוד, מסוגל לעשות יינות מצוינים בתחפושות שונות רבות, מן הקציר מאוחר יין קש כדי Chenin יבש קלאסי ואפילו Méthode Champenoise. דוגמה זו היא בלאן Chenin Blanc יבש להפליא תוסס, אינטנסיבי, פירותי ומאוזן להפליא. ניחוחות של תפוחים ירוקים ואפרסק לבן מזמינים את החיך העסיסי, אך מתוח. עומק פרי הוא מה שמבדיל את היין הזה. זה מראה התמדה רבה של טעם ורעננות כי להשתהות על החיך זמן רב לאחר היין נעלם. מאוד אישי, האופי של היין הזה עושה את זה לוויה מושלמת לימי קיץ חמים וערבים נעימים ארוכים.