קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

התפשטות קמחי

התפשטות קמחי
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, תבלין ידידותי fodmap? ממרח קימצ'י יכול להיות מתכון אדיר לנסות. מנה אחת מכילה 5 קלוריות, 0 גרם של חלבון ו0 גרם של שומן. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %0 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מתכון זה אופייני למטבח הקוריאני. זמן הכנת המתכון כ 5 דקות. עם כפית ציון של 15% המנה הזאת די גרועה. נסו כופתאות קמחי מאודות (Jjin Kimchi Mandu), ארוחת ערב: קמחי Jigae (תבשיל קמחי), ו מולים בקארי אדום עם פירה קמחי מספר הבישול של קמחי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים קמחי ו gochujang בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
גוצ ' וג ' אנג.גוצ ' וג ' אנג.
קמחיקמחי
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
לעשות קדימה: התפשטות קמחי יכול להתבצע 1 שבוע קדימה. כיסוי וצינה.
מרכיבים שתצטרך
קמחיקמחי
מורחיםמורחים

ציוד

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות גבריאלסקלוף שנין בלאן. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 20 דולר לבקבוק.
Gabrielskloof Chenin Blanc
Gabrielskloof Chenin Blanc
2019 Chenin Blanc הותסס באופן טבעי בחביות ישנות 85% עם התערבות מינימלית, והשאר עובר תסיסה במכלי פלדה. על האף, תפוחים ירוקים, גרידת ליים, דבש ואבן רטובה. חיך אלגנטי עם איזון, רעננות ומרקם מענג.