קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

חומוס מהיר וטעים

חומוס מהיר וטעים
המתכון חומוס מהיר וטעים יכול לספק את הכמיהה המזרחית שלך בערך 10 דקות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 8. מנה אחת מכילה 68 קלוריות, 3 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. רק כמה אנשים באמת אהבו את ההר ד ' אובר הזה. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם שעועית גרבנזו, שמן זית, מים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן ולקטו אובו צמחוני דיאטה. נסו חומוס בזיליקום אדממה ארוז בחלבון טעים, חומוס בזיליקום אדממה ארוז בחלבון טעים, ו חטיף מהיר וטעים עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מערבבים בבלנדר או במעבד מזון את פולי הגרבנזו, היוגורט, מיץ הלימון, השום, שמן הזית, המים, המלח, הפלפל והכמון, מערבבים לתערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
מיץ לימוןמיץ לימון
שמן זיתשמן זית
שוםשום
פלפלפלפל
יוגורטיוגורט
כמוןכמון
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

חומוס בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שתוכלו לנסות הוא רופינו פרוסקו העשוי מענבים אורגניים. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 22 דולר.
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
רופינו פרוסקו עשוי ענבים אורגניים
הזר ריחני ומתפוצץ בתווי פרי. יש לו ניחוחות נקיים של תפוחים, אגסים והדרים, מלווים ברמזים לוויסטריה. פריך, נקי ועדין עם בועות עדינות על החיך. טעמים עזים של תפוח ואפרסק מובילים לגימור נעים עם פירות מתמשכים ותווים פרחוניים.