קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות33
מגזין

חזה בקר רך בבישול איטי

חזה בקר רך בבישול איטי
חזה בקר רך בבישול איטי היא מנה עיקרית המגישה 10. חלק אחד של המנה מכילה כ -39 גרם חלבון , 14 גרם שומן , ובסך הכל 330 קלוריות . , מתכון זה מכסה 22% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו-15 דקות . המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש חומץ בלסמי, מלח, רוטב ווסטרשייר ואבקת שום. אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לחג החנוכה . רק מעטים אהבו באמת את המנה היהודית הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן וללא חלב . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 68% , שהוא מוצק. מתכונים דומים: חזה בקר בבישול איטי , חזה בקר בבישול איטי וחזה בקר בבישול איטי .

הוראות

1
חותכים את החזה לשלישים; מקום ב-5-Qt. בישול איטי. בקערה גדולה מערבבים את שאר החומרים; יוצקים על בשר בקר. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 8-9 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
שמן קל, כמו שמן ווק או שמן צמחי, לטפטוףשמן קל, כמו שמן ווק או שמן צמחי, לטפטוף
ג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנהג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנה
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
1/2 כוס צנוברים קצוצים1/2 כוס צנוברים קצוצים
2
פורסים בשר דק על פני התבואה. אם רוצים, מסמיכים את נוזל הבישול.
מרכיבים שתצטרך
אגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוףאגסים אסיאתיים, כל אחד, שטוף
ג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנהג'ינג'ר כבוש, 1 צנצנת זכוכית קטנה

יין מומלץ: שיראז, Tempranillo, Zinfandel

חזה בקר בתפריט? נסה להתאים עם שיראז, טמפרניו וזינפנדל. כל היינות האדומים האלה יכולים להתמודד עם הטעם הבשרני והמעושן של החזה. אם אתה מדבר על חזה יהודי מסורתי, תרצה לחפש יין אדום כשר. Famille Vincent Cremant de Bourgogne עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-24 דולר לבקבוק.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.