קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות49
מגזין

חסילון שומשום שחור מזוגג סויה עם אטריות סובה

חסילון שומשום שחור מזוגג סויה עם אטריות סובה
חסילון שומשום שחור מזוגג סויה עם אטריות סובה עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 3 . מנה אחת מכילה עד 92 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 1141 קלוריות. 5 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו זרעי שומשום, רוטב סויה-מלאי, רוטב סויה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מתכונים דומים: אטריות שומשום סובה, אטריות שומשום סובה, ו אטריות שומשום סובה.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשום (שחור או רגיל)זרעי שומשום (שחור או רגיל)2(יכול להיות או להרחיק)רוטב שום צ'ילי, Huy פונג מגוון פופולרי – משנה ב ½ כפית אבקת צ' ילי ואחד ציפורן של שום טחון אם יש לך קשה למצוא אותו) - $2.69רוטב שום צ'ילי, Huy פונג מגוון פופולרי – משנה ב ½ כפית אבקת צ' ילי ואחד ציפורן של שום טחון אם יש לך קשה למצוא אותו) - $2.692(יכול להיות או להרחיק)רוטב שום צ'ילי, Huy פונג מגוון פופולרירוטב שום צ'ילי, Huy פונג מגוון פופולרי2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירסעמילן תירס15Grand total בהנחה מטבח מצויד היטב: $Grand total בהנחה מטבח מצויד היטב: $2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן2(חוֹרֶף)מירין-מלאימירין-מלאי2(חוֹרֶף)מיריןמירין4(יכול להיות או להרחיק)שומשום או שמן בוטנים, מחולק-מלאישומשום או שמן בוטנים, מחולק-מלאי4(יכול להיות או להרחיק)שומשום או שמן בוטנים, מחולקשומשום או שמן בוטנים, מחולק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חסילונים לא מבושלים, נקיים ופגזיםחסילונים לא מבושלים, נקיים ופגזים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי שומשום (שחור או רגיל) – $ 3.69זרעי שומשום (שחור או רגיל) – $ 3.69454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס גלם, ניקה והפגיז (אתה יכול להשתמש קפוא, רק להפשיר אותם ראשון על ידי הצבת אותם מסננת תחת מים זורמים קרים במשך 5 דקות) - $7.99שרימפס גלם, ניקה והפגיז (אתה יכול להשתמש קפוא, רק להפשיר אותם ראשון על ידי הצבת אותם מסננת תחת מים זורמים קרים במשך 5 דקות) - $7.99283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות כוסמת סובה - $2.29אטריות כוסמת סובה - $2.29283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אטריות סובה כוסמתאטריות סובה כוסמת2(חוֹרֶף)רוטב סויה דל נתרן (אתה יכול להשתמש סויה רגיל אם זה כל מה שיש לך) - מלאירוטב סויה דל נתרן (אתה יכול להשתמש סויה רגיל אם זה כל מה שיש לך) - מלאי2(יכול להיות או להרחיק)עמילן תירס-מלאיעמילן תירס-מלאי

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנט מייקל אפן כעס פינו גריג ' יו. יש לו 4.3 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 23 דולר.
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
סנט מייקל-אפן כעס פינו גריג ' יו
בהתאם לאדמה ו מיקרו אקלים, פינו גרי משתנה מיין יומיומי פשוט כל הדרך עד גידולים העליון מוחלט. הכרמים החמים, שנחשפו לשמש של אתרי הכעס, עם קרקעות חצץ אבן הגיר השמיימית שלהם, הם דוגמה קלאסית. הכעס אלטו Adige פינו Grigio יש מבנה אצילי, איזון נחמד וחומציות בסדר – מה שהופך אותו תענוג מוחלט לשתות. הלבן החזק הולך טוב עם מרק דגים ודגים, חזה עוף גינאה או פילה עגל.