קושיקשה
מוכן ב54 דק.
מנות18
ציון בריאות0
מגזין

טווחים תפוחי אדמה פריכים (סירות מאסה) עם סלסה, גבינת עיזים והוא

טווחים תפוחי אדמה פריכים (סירות מאסה) עם סלסה, גבינת עיזים והוא
מתכון טופי תפוחי אדמה פריכים (סירות מאסה) עם סלסה, גבינת עיזים והוא מוכן תוך כ 54 דקות, והוא בהחלט מצוין ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. והוא יספק כ 18 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה כ 3 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 197 קלוריות. זה עובד טוב כמו מתאבן זול מאוד. גשו לסופר וקנו מלח, גבינה מקסיקנית, כוסות נדיבות עם עלי עשב קרועים, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. נסו עוגות מסא צ'יפוטלה עם פיקו דה גאלו וגבינת עיזים (יום שני ללא בשר), פנקייק תפוחי אדמה פריך עם רסק תפוחים וגבינה עיזים, ו פלחי תפוחי אדמה צלויים עם סקווש, עדשים וגבינת עיזים (מתכונים דומים).

מרכיבים

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Buena Vista Chateau Buena Vista Pinot Noir. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 39 דולר.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.