קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות1
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טיפש תות

טיפש תות
טיפש תות יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 2 גר' של חלבון, 30 גרם של שומן, וסך הכל 330 קלוריות. אם יש לכם סוכר, קצפת כבדה, לשמר תות, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמו תוספת ידידותית תקציב עבור יום האם. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 23%. נסו טיפש תות, טיפש תות, ו טיפש תות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה מוגז הם הבחירה הראשונה שלי למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. ה-Adelsheim Pinot Noir (חצי בקבוק) עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
Adelsheim פינו נואר (חצי בקבוק)
עם מגוון רחב של מקורות ושיבוטים, היין הזה מציג ניחוחות אדומים pf דובדבן מסוכר, רימון ופטל על האף ואת החיך. בנוסף, אחד מוצא מגע קל של תבלינים חומים כמו אגוז מוסקט, קינמון, כל התבלינים. נאמן לסגנון הבית שלנו, הוא מעוצב באלגנטיות עם משולב בצורה חלקה, משיי, polishedtannins. זוג זה עם סלמון, ahi, עגל, בשר חזיר, עוף( חושב ברווז), בשר בקר צמחוני מנות.