קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות2
ציון בריאות91
מגזין

ירקות מאודים ברוטב קארי

ירקות מאודים ברוטב קארי
המתכון ירקות מאודים ברוטב קארי מוכן בערך 5 דקות והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, ראשוני וצמחוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 210 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %26 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של בנות גדולות מטבח קטן יש 3 אוהדים. זה עובד טוב כמו רוטב ידידותי תקציב. גשו לסופר וקנו בצל, שמן זית, כרוב, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכונים דומים: ירקות מאודים ברוטב בוטנים עם אורז, ירקות מאודים עם טופו ורוטב בטעם צדפות, ו ארטישוקים מאודים עם רוטב טבילת קארי.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. דוד & נדיה Chenin בלאן עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 36 דולר לבקבוק.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.