קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות79
מגזין

ירקות צלויים עם לחם שטוח בגריל ורוטב יוגורט-טחינה

ירקות צלויים עם לחם שטוח בגריל ורוטב יוגורט-טחינה
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים כמובן, אז תנו הזדמנות ל ירקות קלויים Tabbouleh עם לחם שטוח בגריל ו יוגורט טחינה רוטב. מנה אחת מכילה 959 קלוריות, 25 גרם חלבון ו 42 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח המזרח התיכון. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. לכו לחנות ותרימו שומר נורה, שום, נאן ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש עד כמון הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מוס שוקולד מרוקאי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. נסו סטייק בגריל, ירקות וסלט קינואה עם רוטב יוגורט-טחינה, סטייק בגריל, ירקות וסלט קינואה עם רוטב יוגורט-טחינה, ו כרובית קלויה עם רוטב יוגורט טחינה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 425 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מרתיחים 1 1/2 כוסות מים ויוצקים מעל הבורגור בקערת ערבוב. לכסות ולתת לעמוד להתקרר לחדר זמני, 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בורגולבורגול
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
בינתיים, לארגן את השומר, פלפל אדום, פלפל צ ' ילה פלפל ו zuchhini על תבנית אפייה ושמלה עם EVOO ומלח ופלפל. מסדרים את הדלעת חמאה על תבנית אפייה גדולה יותר, מתלבשים עם EVOO ומתבלים עם מלח ופלפל ומעט אגוז מוסקט מגורד טרי. צלי עד שהירקות והסקווש רכים וחומים בקצוות, 17 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
פלפל אדוםפלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
ירקירק
שומרשומר
מוסקטמוסקט
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
בקערת ערבוב גדולה, לטאטא עד שני שלישים של מיץ לימון, על 1/2 כוס EVOO, וכמה מלח ופלפל עם 2 שיני שום. עבודה בקערה גדולה של מים, להפריד את זרעי הרימון ולהוסיף לקערת הערבוב, יחד עם פטרוזיליה, נענע, בצל ובורגור; לזרוק לשלב.
מרכיבים שתצטרך
זרעי רימוןזרעי רימון
מלח ופלפלמלח ופלפל
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
מיץ לימוןמיץ לימון
פטרוזיליהפטרוזיליה
בורגולבורגול
בצלבצל
מיםמים
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
6
בקערה קטנה, לטאטא את היוגורט, 1/4 כוס מים, טחינה, מיץ לימון הנותרים, שום ציפורן הנותרים, כמון וקצת מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
שוםשום
טחינהטחינה
יוגורטיוגורט
ציפורןציפורן
כמוןכמון
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
7
יוצקים לתוך מיכל ומקררים.
8
לקרר את הירקות הקלויים ולשלב עם tabbouleh. חנות, מכוסה, במקרר לארוחת ערב סלט איפור מראש.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
9
כדי לשרת, לחמם מחבת מחבת ו douse עם התזה של מים.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים את הנאן ואת השלפוחית 30 שניות בכל צד. ממלאים כל נאן עם חסה קרועה וסלט טאבולה למעלה עם רוטב, אגוזים וירקות כבושים קצוצים אופציונליים.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
חסהחסה
נאןנאן
אגוזיםאגוזים

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחיטה בולגריתחיטה בולגרית1עד דלעת בינונית סקווש, קלופים חתוכים לחתיכות בגודל ביסעד דלעת בינונית סקווש, קלופים חתוכים לחתיכות בגודל ביס1קטןפלפל צ'ילה, קצוץ דקפלפל צ'ילה, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקEVOO, בתוספת כמה לטפטוףEVOO, בתוספת כמה לטפטוף1שומר הנורה, גזוז וקצוץשומר הנורה, גזוז וקצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טריים, קצוצים דקעלי נענע טריים, קצוצים דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוס ארוזה עלי פטרוזיליה טריים, קצוץכוס ארוזה עלי פטרוזיליה טריים, קצוץ3ציפורןשום, מגורד או מודבקשום, מגורד או מודבק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט יוונייוגורט יווני11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפואGiardiniera (ירקות כבושים חמים), מנוקז וקצוץ, קישוט אופציונליGiardiniera (ירקות כבושים חמים), מנוקז וקצוץ, קישוט אופציונלי3לימונים, מיץ.לימונים, מיץ.6נאן או פיתהנאן או פיתה6ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוברים קלוייםצנוברים קלויים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי פיסטוק קלוייםאגוזי פיסטוק קלויים1רימוןרימון1קטןפלפל אדום, זרע וקצוץפלפל אדום, זרע וקצוץ1בצל אדום, קצוץ דקבצל אדום, קצוץ דק6ריבס, קצוץ טרי או קפוארומיין מגורררומיין מגורר6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשחת טחינהמשחת טחינה1קטןקישואים, זרע וקצוץקישואים, זרע וקצוץ