קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות96
מגזין

כבד עוף מטוגן II

כבד עוף מטוגן II
מתכון כבד עוף מטוגן II יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 45 דקות. והוא יספק כ 1 מנות. במנה עיקרית זו יש 1210 קלוריות, 103 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %72 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מובא לך על ידי Food.com. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם מלח, חלב, קמחוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, מתכון זה מרוויח ציון כף של 90% וזה יוצא מן הכלל. מתכונים דומים: כבד עוף מטוגן פריך, כבד עוף מטוגן פריך, ו כבד עוף מטוגן בשמן עמוק.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 56 דולר לבקבוק.
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
J. J. Prum Graacher Himmelreich Spatlese Riesling
"טיפה קטנה בארומה, ללבן הצעיר הזה יש המון עוצמה, המציע טעמים של ליים, אפרסק וצפחה בהתאמה למרקם משיי. זה מביך היום, צורך זמן לשלב. הטוב ביותר מ-2008 עד 2020. 1,500 מקרים שנעשו.- BS