קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות4
מגזין

כדורי חלבון שוקולד טבעוניים ללא אפייה

כדורי חלבון שוקולד טבעוניים ללא אפייה
כדורי חלבון שוקולד טבעוניים ללא אפייה הם ללא גלוטן, ידידותי לפודמפה וטבעוני ומספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה 10% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 372 קלוריות, 8 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. זה עובד היטב כתוספת במחיר סביר מאוד. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. אם יש לכם זרעי צ'יה, אבקת חלבון סויה, שמן קוקוס ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני לא כל כך אדיר של 38%. מתכונים דומים: כדורי חלבון מאצ'ה טבעוניים, כדורי חלבון לימון ללא אפייה, ו כדורי חלבון לימון ללא אפייה.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל על האש. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דר 'הרמן דר' ריזלינג. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -18 דולר.
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ד ר הרמן ד ר ה ריזלינג
ניחוחות של עשבי תיבול ופירות אבן. מתוק, טרי, פירותי עם חומציות תוססת. יין זה אידיאלי לאוכל חריף במיוחד אסייתי מתובלמטבח, החומציות הקלה והרעננה היא כזו שאפשר ליהנות ממנה בכוחות עצמה.