קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

כופתאות סלמון עם רוטב קארי קוקוס

כופתאות סלמון עם רוטב קארי קוקוס
כופתאות סלמון עם רוטב קארי קוקוס הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 379 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 34 גרם של שומן כל אחד. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. אם יש לך רוטב דגים, מיץ של סיד, סלמון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו כופתאות חזיר בקארי ירוק תאילנדי ברוטב קוקוס עם שאלוט מטוגן פריך, סלמון בגריל עם רוטב קארי קוקוס תאילנדי, ו בתוך פעימת לב סלמון אטלנטי עם רוטב קוקוס קארי אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים את שומן החזיר במים כדי לכסות במשך 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שומן חזירשומן חזיר
מיםמים
2
מסננים, מאפשרים להתקרר, וקוצצים דק.
3
חותכים את הסלמון לקוביות קטנות. שים את כל החומרים, למעט עורות וונטון, לתוך קערת ערבוב ומערבבים בכיוון אחד עד מעורב.
מרכיבים שתצטרך
סלמוןסלמון
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
מורחים עור וונטון מולך. שים 1 כפית של המילוי במרכז העור. לצנן את הקצוות של העור עם מים לקפל לשניים, הקשה על הקצוות כדי לאטום. לאחר מכן, עם הקצה המקופל פונה אליך, למשוך את הפינות התחתונות ישירות למטה, לקפל אותם אחד על השני מעט, וצביטה כדי לאטום. הכופתה המתקבלת צריכה להיראות כמו כובע של אחות. חזור עד מילוי שימש.
מרכיבים שתצטרך
מורחיםמורחים
מיםמים
5
מביאים כמות גדולה של מים לרתיחה. כאשר רותחים במהירות, להוסיף את wontons (לא כל כך הרבה כי המים יפסיקו רותחים, כמחצית), ומבשלים 3 עד 4 דקות או עד אטום.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
6
הסר, לנקז, ולהגיש מעל או עם רוטב קארי קוקוס.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קארירוטב קארי
קוקוסקוקוס
7
מחממים סיר ומוסיפים את משחת הקארי.
מרכיבים שתצטרך
משחת קארימשחת קארי
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
לטגן בקצרה.
9
מוסיפים את חלב הקוקוס ומניות העוף, ומבשלים עד שהרוטב מצטמצם בשליש. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
חלב קוקוסחלב קוקוס
רוטברוטב
10
תוך הרתחת הכופתאות, מחממים את תערובת חלב הקוקוס; מוסיפים את רוטב הדגים ומיץ ליים, וכאשר הכופתאות נעשות, לטפטף את הרוטב בנדיבות על צלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
רוטברוטב
11
מפזרים את הכוסברה הטריה. מסדרים את הכופתאות על הרוטב ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
רוטברוטב
12
עושה על 1 1/2 כוסות

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2(חוֹרֶף)1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה קצוצים קלותעלי כוסברה קצוצים קלות11 קילו קישואים,עמילן תירסעמילן תירס1ביצה לבנה, מוכהביצה לבנה, מוכה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב דגיםרוטב דגים11 קילו קישואים,רוטב דגיםרוטב דגים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים11 קילו קישואים,זנגביל טחון דקזנגביל טחון דק1מיץ לייםמיץ ליים11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שומן חזיר טרישומן חזיר טרי30עורות וונטון טרייםעורות וונטון טריים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלמון, עדיף פראיסלמון, עדיף פראי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל ירוק דקבצל ירוק דק11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר0(יכול להיות או להרחיק)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חלב קוקוס לא ממותק, רצוי מותג Chaokohחלב קוקוס לא ממותק, רצוי מותג Chaokoh2(חוֹרֶף)משחת קארי צהובה טרייהמשחת קארי צהובה טרייה

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היקב האן סנטה לוסיה Highlands שרדונה עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
האן יקב סנטה לוצ ' יה הר שרדונה
עשיר ושכבות, עם הערות משיי של אפרסק, נקטרינה, אגס בשל ווניל.