קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
מגזין

כיכר עוף תפוחים חמצמצה

כיכר עוף תפוחים חמצמצה
כיכר עוף תפוח חמצמצה עשויה להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה 12% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 231 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-121 היו אומרים שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו מרווה הקרקע, חלב, פלפל הקרקע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בתפוח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מסיבת אפל! מהכספת-פודינג לחם תפוח כמו קינוח. זה הביא לך את כולםמתכונים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 1 שעה ו 45 דקות. עם כפית ציון 52%, המנה הזו מוצקה. נסו סלט תפוחים חריף, סלט כרוב תפוחים מתוק וחריף, ו סלט שומר תפוחים חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
ממיסים את החמאה במחבת על אש בינונית, ומבשלים את הסלרי והבצל עם 1/2 כפית מלח, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהבצל רך ומשחים, בערך 12 דקות. מערבבים פנימה את הגזר ומבשלים עוד 5 דקות; מערבבים פנימה את התפוח ומסירים את התערובת מהאש.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
גזרגזר
סלריסלרי
בצלבצל
תפוחתפוח
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בקערת ערבוב מערבבים קלות את העוף הטחון, הביצה, 1/3 כוס רסק תפוחים, חלב, פירורי לחם, תיבול עופות, מרווה, 1/2 כפית מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
תיבול עופותתיבול עופות
עוף טחוןעוף טחון
פלפל שחורפלפל שחור
פירורי לחםפירורי לחם
רסק תפוחיםרסק תפוחים
חלבחלב
מרווהמרווה
מלחמלח
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
מערבבים פנימה את תערובת הירקות-תפוחים המבושלת. יוצרים את התערובת לכיכר ומניחים במרכז תבנית אפייה בגודל 9 על 12 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
תפוחתפוח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
בקערה מערבבים יחד 1/3 כוס רסק תפוחים, חרדל דיז ' ון ודבש לתערובת חלקה, ומורחים את הזיגוג על החלק העליון והדפנות של כיכר הבשר.
מרכיבים שתצטרך
חרדל דיז ' וןחרדל דיז ' ון
רסק תפוחיםרסק תפוחים
זיגוגזיגוג
דבשדבש
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
אופים בתנור שחומם מראש למשך 30 דקות, ואז מורידים את הטמפרטורה ל 375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס) עד שהטמפרטורה הפנימית של הכיכר היא 180 מעלות צלזיוס (80 מעלות צלזיוס), כ -30 דקות נוספות. הניחו לכיכר לנוח 5 דקות לפני ההגשה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור