קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 25 דק.
מנות40
ציון בריאות0
מגזין

כנפי עוף תאילנדיות מתובלות בגריל

כנפי עוף תאילנדיות מתובלות בגריל
כנפי עוף תאילנדיות מתובלות בגריל עשויות להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. והוא יספק כ 40 מנות. מנה זו מכילה כ 5 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 63 קלוריות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 40 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. יום העצמאות יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה הוא מאוד סביר מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. אם יש לך דבש, כוסברה, קליפת ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו-25 דקות. נסו כנפי עוף תאילנדיות מתובלות בגריל, כנפי עוף תאילנדיות צלויות מתובלות, ו כנפי עוף תאילנדית פיקנטי עם רוטב Habanero פטל (כנפיים PB & J) (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים כל כנף עוף במפרקים לעשות 3 חתיכות; להשליך קצה.
מרכיבים שתצטרך
כנפי עוףכנפי עוף
2
חותכים עור עודף; להשליך.
3
ב resealable heavy-duty מזון אחסון שקית פלסטיק או קערת זכוכית גדולה, לערבב מרכיבים הנותרים.
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
קערהקערה
4
מוסיפים עוף; פונים למעיל עם מרינדה. חותם תיק או צלחת כיסוי; להכניס למקרר, מפנה פעם אחת, לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
5
גז חום או גריל פחם.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
הסר עוף מן המרינדה; ריזרב מרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
7
מניחים עוף על גריל מעל חום בינוני. כיסוי גריל; לבשל 45 עד 60 דקות, צחצוח לעתים קרובות עם מרינדה מפנה פעם אחת, עד מיץ של עוף ברור כאשר החלק העבה ביותר נחתך עד העצם (180°F). תיפטר מכל המרינדה שנותרה.
מרכיבים שתצטרך
מרינדהמרינדה
עוף שלםעוף שלם
מיץמיץ
עצםעצם
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הן אפשרויות נהדרות לכנפי עוף. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. יין שרדונה הנהר הרוסי של יקב לגונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.