קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות30
ציון בריאות1
מגזין

כפר עוגיות זנגביל

כפר עוגיות זנגביל
כפר זנגביל עשוי להיות בדיוק הקינוח שאתה מחפש. והוא יספק כ 30 מנות. מנה אחת מכילה 318 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-38 היו אומרים שזה פגע במקום. זה יהיה להיט בחג המולד שלך. אם יש לך ממתקים, allspice הקרקע, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות ו -30 דקות. מתכונים דומים: מבשלת הכפר Dunstan Dip, סלט כפר אנטיפסטו, ו סלט כפרי יווני.

הוראות

1
תנור חום 177°. גריז 9 אינץ 'מחבת מרובע 15x10x1 אינץ' מחבת מלבנית. בקערה גדולה, מערבבים סוכר חום, קיצור ודבשה עד מעורבב היטב. מערבבים במים קרים. מערבבים במרכיבים זנגביל הנותרים למעט ממתקים שונים. לחץ שליש בצק למחבת מרובעת. לחץ על שאריות הבצק למחבת מלבנית.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
1-1/2 כוסות קוקוס פתיתים, קלוי1-1/2 כוסות קוקוס פתיתים, קלוי
3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)פולי וניל, מפוצלים לאורך (או 1 1/2 כפיות תמצית וניל)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
אופים מחבת 1 בכל פעם כ 15 דקות או עד אין הזחה נשאר כאשר נגע במרכז. מגניב 5 דקות. הפוך על משטח חיתוך גדול. מיד לחתוך זנגביל במחבת מלבנית לרבעים ולאחר מכן לתוך מבנים כפי שמוצג באיור.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
3
חותכים עוגת זנגביל במחבת מרובעת לתוך הפלטה כפי שמוצג. מגניב לגמרי, בערך 25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
בקערה גדולה, לנצח את כל מרכיבי הדובדבן למעט צבעי מזון עם מיקסר חשמלי על מהירות נמוכה עד מעורב. הכה במהירות גבוהה 7 עד 10 דקות או עד נוקשה מאוד. מחלקים וגוונים לפי הצורך עם צבעי מזון. לקשט חזיתות של מבנים לפי הצורך, באמצעות הדובדבן מסוכרים שונים, אגוזים, עוגיות, קרקרים ודגנים. השתמש בציפוי כדי לחבר פלטה לגב של בניינים.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה
גביע סוכר גלידהגביע סוכר גלידה
1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים1 1/2 כוסות JIF® Extra Crunchy חמאת בוטנים
ריבת תותים ללא גרעינים, מחולקתריבת תותים ללא גרעינים, מחולקת
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
זיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדוליםזיתים ירוקים עם פימיינטוס, כ-16 זיתים גדולים
ציוד שתשתמש בו
בערך 1.5 אונקיות (43 גרם) סוכרבערך 1.5 אונקיות (43 גרם) סוכר
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
תן לעמוד 30 דקות או עד הדובדבן מוגדר לחלוטין. להשלים על ידי לקשט לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק

מרכיבים

11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קרם טרטרקרם טרטר8286 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב30ריבס, קצוץ טרי או קפואצבעי מזון, אם תרצה.צבעי מזון, אם תרצה.11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.allspice הקרקעallspice הקרקע11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון טחוןקינמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע30ריבס, קצוץ טרי או קפואמגוון ממתקים, אגוזים, עוגיות, קרקרים ודגניםמגוון ממתקים, אגוזים, עוגיות, קרקרים ודגנים3(חוֹרֶף)אבקת מרנגאבקת מרנג1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמולסה בטעם מלאמולסה בטעם מלא454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אבקת סוכר (4 1/2 כוסות)חבילת אבקת סוכר (4 1/2 כוסות)11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1-1/2 כוסות קוקוס פתיתים, קלוי1-1/2 כוסות קוקוס פתיתים, קלוי11 קילו קישואים,דבש הדריםדבש הדרים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמים (105°f עד 115°F)מים חמים (105°f עד 115°F)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים