קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות44
מגזין

כרוב תאילנדי

כרוב תאילנדי
כרוב תאילנדי כרוב סלט יכול להיות רק תוספת אתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 8 . מנה אחת מכילה 54 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. אם יש לך רצועות פלפל, מנטה, צ'ילה להדביק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. נסו כרוב תאילנדי, כרוב כרוב כרוב תאילנדי, ו טאקו שפמנון עם כרוב תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 7 מרכיבים בקערה גדולה, ערבוב עם מקצף עד מעורבב.
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מוסיפים כרובים, פלפל וגזר, וזורקים בעדינות למעיל. לכסות ולשרות במקרר 1 שעה. מערבבים את הבוטנים, כוסברה, ונענע רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
ל-1 אננסל-1 אננס
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)חבילה אחת (8 אונקיות) עוגיות תה (כגון ביסקוויטים מארי)
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)2 שיני שום (1 טחון, 1 שלם)

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוד & נדיה Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.