קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 50 דק.
מנות4
ציון בריאות77
מגזין

כריך הודו צלוי בריח אייל

כריך הודו צלוי בריח אייל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל אייל ברן כריך הודו קלוי. מנה אחת מכילה 1478 קלוריות, 90 גרם חלבון ו 60 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לכם פלפל סדוק טרי, חרדל דיז'ון אבן הקרקע, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זה מושלם עבור חג ההודיה. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו -50 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 83%. נסו כריך הודו צלוי עם פלפל אדום עם פסטו, Butterflied, יבש בריח קלוי טורקיה עם פנצנלה ירקות שורש קלוי, ו תרנגול הודו צלוי ומבריקים (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
יש לשטוף את שד ההודו מתחת למים קרים להתייבש. בשקית פלסטיק resealable 1 ליטר, להוסיף את הבירה, חרדל, אגבה, מלח ופלפל. מערבבים היטב לשלב, ולאחר מכן להוסיף את השד טורקיה, לוודא שהוא מצופה במלואו עם המרינדה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חזה הודוחזה הודו
מרינדהמרינדה
חרדלחרדל
אגבהאגבה
מיםמים
בירהבירה
ציוד שתשתמש בו
שקיות Ziplocשקיות Ziploc
3
שים את התיק לתוך קערה כדי למנוע דליפה ומקרר במשך 45 דקות. אל תשרה אותו יותר מ 45 דקות או השד יהפוך מלוח מדי. בעוד ההודו הוא brining, להכין את הפסטו פלפל אדום.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
טורקיה כולהטורקיה כולה
פסטופסטו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
מחממים תנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מסננים את מי מלח ההודו ומניחים את השד על מתלה במחבת צלייה רדודה (הערה של השף: לא לשטוף את טורקיה). צלוי עד הטמפרטורה הפנימית מגיע 165 מעלות F, על מדחום מיידי לקרוא, מוכנס בחלק העבה ביותר של השד, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
מדחום מטבחמדחום מטבח
6
הסר את טורקיה מהתנור ולאפשר לו להתקרר. כל התהליך הזה יכול להיעשות מראש. מקררים את הבשר עד שאתה מוכן להרכיב את הכריך.
מרכיבים שתצטרך
טורקיה כולהטורקיה כולה
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
לאחר ההודו התקרר, להסיר את כל הבשר מהעצם ולפרוס אותו באלכסון לחלקים עבים 1/2 אינץ'. בערך קוצצים 3/4 כוס של ירקות giardiniera ולהוסיף אותם לקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
טורקיה כולהטורקיה כולה
עצםעצם
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
להוסיף 4 כפות של פסטו פלפל אדום לזרוק לשלב. פורסים את הלחם, ומפיצים קלות את החתיכות עם כמה שאריות פסטו. התחל להניח את הכריך שלך עם פרובולונה בתחתית, ואז טורקיה פרוס תערובת giardiniera. מעל הכל עם טבעות Rojo, לכסות עם פרוסת לחם אחר ולאחר מכן לשרת.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
הודו פרוסהודו פרוס
פרובולוןפרובולון
מורחיםמורחים
לחםלחם
פסטופסטו
9
הגדר גריל לחום גבוה. גריל הפלפלים האדומים עד העורות השחירו.
מרכיבים שתצטרך
פלפל אדוםפלפל אדום
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
10
הסר אותם מהחום ולשים אותם בקערה קטנה. מכסה את הקערה ולתת להם קיטור. לקרר אותם מ 10 דקות עד 1 שעה, ולאחר מכן להסיר בזהירות את העור ואת הזרעים. אין לשטוף אותם עם מים.
מרכיבים שתצטרך
זרעיםזרעים
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
מוסיפים את הפלפלים קלופים קלופים, בזיליקום, שום, גבינה, אגוזים, פתיתי פלפל אדום, רסק אנשובי, מלח ופלפל למעבד מזון. דופק עד לשלב מלא. מוסיפים בהדרגה את שמן הזית בעוד המעבד פועל ומתאים תבלינים, במידת הצורך. מקררים את הפסטו עד מוכן לשימוש.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
מלח ופלפלמלח ופלפל
משחת אנשובימשחת אנשובי
תיבולתיבול
שמן זיתשמן זית
פלפליםפלפלים
גבינהגבינה
שוםשום
באזיל!באזיל!
פסטופסטו
אגוזיםאגוזים
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
12
במחבת תחתית כבדה או בטיגון עמוק, מחממים את השמן ל 370 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
13
מערבבים את הרוטב החריף, קטשופ ומים בקערה רדודה עד incorporated. ב 4 נפרדים, קערות רדודות או מחבתות עוגה, להפריד את חלב החמאה, קמח panko ולשים את כל הקערות בסדר עבודה זה: חלב חמאה, קמח, תערובת רוטב חם, פירורי לחם panko.
מרכיבים שתצטרך
פאנקו.פאנקו.
חלב-חמאהחלב-חמאה
רוטב חריףרוטב חריף
קטשופקטשופ
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
14
טובלים את טבעות הבצל לתוך החמאה, ואז בקמח, ולאחר מכן לתוך תערובת רוטב חם ולסיים אותם עם panko.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
רוטב חריףרוטב חריף
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
פאנקו.פאנקו.
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
15
להטביע את הטבעות בקבוצות ומטגנים עמוק עד אדום בהיר ומתחיל חום, על 2 עד 3 דקות, פונה לפי הצורך. לאחר מטוגן, להסיר אותם מן השמן לצלחת מרופדת במגבת נייר ומפזרים מלח ים.
מרכיבים שתצטרך
מלח יםמלח ים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נקטר אגבהנקטר אגבה0(יכול להיות או להרחיק)משחת אנשובימשחת אנשובי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלים בזיליקום ארוז באופן רופףעלים בזיליקום ארוז באופן רופף340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה (מומלץ: Pale ale או סגנון IPA)בירה (מומלץ: Pale ale או סגנון IPA)1קילוגרםעצם בשד טורקיהעצם בשד טורקיה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2ציפורן1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חריף (מומלץ: Sriracha)רוטב חריף (מומלץ: Sriracha)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקירקות במרינדה giardiniera איטלקית (jarred)ירקות במרינדה giardiniera איטלקית (jarred)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם פאנקופירורי לחם פאנקו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגוררתפרמזן מגוררת11 קילו קישואים,פלפל שחור סדוק טריפלפל שחור סדוק טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוברים קלוייםצנוברים קלויים3פרוסותגבינת פרובולונה, חתוכה לשנייםגבינת פרובולונה, חתוכה לשניים3largesפלפל אדוםפלפל אדום0(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות4(חוֹרֶף)פסטו פלפל אדום קלוי, ועוד לפי הצורך, מתכון כדלקמןפסטו פלפל אדום קלוי, ועוד לפי הצורך, מתכון כדלקמן11 קילו קישואים,גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם1כיכר(24 אינץ') זרע שאור(24 אינץ') זרע שאור3(חוֹרֶף)חרדל דיז'ון אבן קרקעחרדל דיז'ון אבן קרקע2largesבצל מתוק, כגון Vidalia, וואלה וואלה או מאווי, קלופים וחותכים לטבעות עבות 3/8 אינץ', ליבות השלכתבצל מתוק, כגון Vidalia, וואלה וואלה או מאווי, קלופים וחותכים לטבעות עבות 3/8 אינץ', ליבות השלכת11 קילו קישואים,1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן