קושימומחה
מוכן ב24 שעות, 26 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

כריך הפלאפל האהוב עליי

כריך הפלאפל האהוב עליי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מזרח מידל, אז תנו הזדמנות ל הכריך פלאפל האהוב עליי. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 885 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 41 גר' של שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה למדי. אם יש לכם אפונים, ממרח טחינה, מים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 24 שעות ו-26 דקות. עם כפית נסו כריך פיתה פלאפל, כריך פלאפל אפוי, ו כריך זרעי פשתן פלאפל (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים מחבת גריל עד חם.
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
3
מסננים את האפונה האפונה.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
4
מניחים במעבד מזון יחד עם כוסברה, פטרוזיליה, בצל, כמון, קאיין, שום, מיץ לימון, מלח ופלפל. דופק עד מעורבב היטב. עקביות צריכה להיות בצורה של משחה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
כמוןכמון
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
5
מניחים תערובת בקערה ויוצרים לקציצות 2 אינץ ' (ראה הערה של קוק).
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
6
במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה, להוסיף שמן זרעי ענבים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זרעי ענביםשמן זרעי ענבים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים קציצות ומבשלים 3 עד 4 דקות בכל צד.
8
הסר מהמחבת ומניח על מגש מצופה נייר מגבת כדי לנקז. להפריש ולשמור חם.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
9
למחבת גריל חם, להוסיף לחם שטוח לציון וחם בכל צד במשך 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
לחם שטוחלחם שטוח
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
10
הסר.
11
הוסף 2 עד 3 קציצות לכל לחם חם. למעלה עם קצת ארוגולה, עגבניות, בצל וטחינה מעושנת
מרכיבים שתצטרך
לחם שטוחלחם שטוח
ארוגולהארוגולה
טחינהטחינה
עגבנייהעגבנייה
בצלבצל
רוטברוטב
12
בקערה, לטאטא את כל החומרים עד עקביות שמנת הוא הגיע.
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואארוגולה, לקישוטארוגולה, לקישוט01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם4ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות שרי, חצוי, לקישוטעגבניות שרי, חצוי, לקישוט2(חוֹרֶף)עלי כוסברה טריים קצוציםעלי כוסברה טריים קצוצים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפוני חומוס יבשים, ספוג במים לילהאפוני חומוס יבשים, ספוג במים לילה4ריבס, קצוץ טרי או קפואקמח אפונים אפונים, במידת הצורךקמח אפונים אפונים, במידת הצורך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון2ציפורןשום, טחוןשום, טחון3(חוֹרֶף)שמן זרעי ענבים, לצריבתשמן זרעי ענבים, לצריבת11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1לימון, juicedלימון, juiced2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1קטןבצל, קצוץ בערךבצל, קצוץ בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה קצוצים טרייםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים2(חוֹרֶף)עלי פטרוזיליה קצוצים טרייםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים4ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל אדום, פרוס דק, לקישוטבצל אדום, פרוס דק, לקישוט11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1צביטהקמצוץ מלח ופלפל שחור טחון טריקמצוץ מלח ופלפל שחור טחון טרי21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשחת טחינהמשחת טחינה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן4לחם ים תיכוני, בלי כיסים.לחם ים תיכוני, בלי כיסים.