קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

כריכי אמנון מצופה בקמח תירס עם חמאת ליים

כריכי אמנון מצופה בקמח תירס עם חמאת ליים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל כריכי אמנון מצופה קמח תירס עם חמאת לימון. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מכילה 423 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 18 גרם שומן. גשו לסופר וקנו מלח, חסה, קליפת לימון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. כדי להשתמש ב קליפת הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגות ליים מפתח כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו כריכי אמנון מצופה בקמח תירס עם חמאת ליים, כריכי אמנון מצופה בקמח תירס עם סלט ג'יקמה, ו אמנון מצופה קמח תירס עם סלסה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Santi Sortesele פינו Grigio. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.