קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות30
ציון בריאות13
מגזין

לבן ברק עוף צ'ילי

לבן ברק עוף צ'ילי
לבן ברק עוף צ'ילי נטול גלוטן, מרק. מתכון זה מספק 30 מנות. עם 107 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 3g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. גשו לסופר וקנו קרם, שעועית, בצל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכונים דומים: לבן ברק עוף צ'ילי, לבן ברק טורקיה צ'ילי, ו ברק צ'ילי ואורז.

הוראות

1
בצל מטוגן ושום בשמן חם בתנור הולנדי גדול מעל חום בינוני 5 דקות או עד הבצל הוא רך. מערבבים עוף, הבא 3 מרכיבים, ו 2 פחיות שעועית חיל הים. מחית גס שנותר יכול שעועית חיל הים, ומערבבים לתוך תערובת עוף. מביאים לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות; לכסות, להפחית את החום בינוני נמוך, ומבשלים, ערבוב מדי פעם, 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועית חיל היםשעועית חיל הים
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מגישים עם התוספות הרצויות.

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. Totus Tuus Cava עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Totus Tuus Cava
Totus Tuus Cava
Totus Tuus Cava מציג ניחוחות בהירים של אפרסק, לימון, גרידת תפוזים, עם מגע של שוש. היין מרוכז, מישוש וצפוף בפה, עם אופי רך, סלעי לטעמי ההדרים, הפרי הבור והאניס שלו. מראה עושר וחיות בפה והגימור הבהיר ארוך.