קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות67
מגזין

לוחשת Crisper: שן הארי, תות, סלט בצל בלסמי

לוחשת Crisper: שן הארי, תות, סלט בצל בלסמי
הלוחש Crisper: שן הארי, תות, סלט בצל בלסמי עשוי להיות התוספת שחיפשתם. והוא יספק כ 2 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, וכל 30 מתכון יש 205 קלוריות, 3 גר' של חלבון, ו 15 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח ופלפל, ירקות שן הארי, חרדל דיז'ון, וכמה דברים אחרים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו לוחשת לחשנים: סלט הקרטיקיו של קפה זוני, הלוחש Crisper: Jícama, שעועית שחורה וסלט תירס, ו הלוחש Crisper: צנצנת קיסר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את שמן הזית מעל חום בינוני במחבת בינונית.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצל פרוס יחד עם קמצוץ טוב של מלח. מבשלים, ערבוב לעתים קרובות, עד הבצל רך, חום קל, מופחת על 1/3 של נפח הגלם שלהם. ייתכן שיהיה עליך להפחית את החום בהדרגה כמו בצל להתכווץ. זה תהליך איטי שיכול לקחת 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, בקערה קטנה, לזרוק את פרוסות תות עם 1 כפית של חומץ בלסמי. לשטוף את עשבי תיבול ירוקים בכמה שינויים של מים יבש ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
4
כאשר הבצל כמעט נעשה, להוסיף את הנותרים 1 כף + 2 כפיות חומץ בלסמי למחבת ולהמשיך לבשל עד שהוא התעבה מעט, דקה או שתיים.
מרכיבים שתצטרך
5
הסר את הבצל מהחום ומערבבים בחרדל דיז ' ון.
מרכיבים שתצטרך
6
בקערת סלט, לשלב את הירוקים, בצל ותותים עם כל המיצים שלהם, מגרד את מחבת הבצל עם מרית גומי כדי לשלב את כל השמן והחומץ לתוך הסלט.
מרכיבים שתצטרך
7
מפזרים מלח ופלפל, וזורקים. מחלקים בין שתי צלחות ומגישים.
מרכיבים שתצטרך