קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות10
מגזין

לזניה פירות ים II

לזניה פירות ים II
מאכלי ים Lasgananan השני הוא pescatarian מנה עיקרית. מנה זו מכילה סביב 34 גרם חלבון 20 גרם של שומן, וסך הכל 460 קלוריות. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. . הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. אם יש לכם חלב, אטריות לזניה, גבינת שמנת, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. עם כפית ציון 63% המנה הזו מוצקה. מתכונים דומים: לזניה פירות ים, לזניה פירות ים, ו לזניה פירות ים.

הוראות

1
מביאים סיר של מים מומלחים קלות לרתיחה. לבשל פסטה במשך 8 עד 10 דקות, או עד אל דנטה; לנקז, ולשטוף במים קרים. מחממים תנור ל 350 מעלות F (175 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר
2
במחבת, לבשל בצל בחמאה מעל חום בינוני עד רך.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר מן החום, ומערבבים גבינת שמנת, גבינת קוטג', ביצה, בזיליקום, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
גבינת קוטג'גבינת קוטג'
גבינת שמנתגבינת שמנת
באזיל!באזיל!
ביצהביצה
4
בקערה בינונית, מערבבים יחד את המרק, חלב, יין, בשר סרטנים וחסילונים.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
שרימפסשרימפס
חלבחלב
מרקמרק
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
שכב 3 אטריות לזניה מבושלות בתחתית צלחת אפייה 9x13 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
אטריות לזניה מבושלותאטריות לזניה מבושלות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
6
מורחים 1/3 של תערובת הבצל על האטריות. לאחר מכן מורחים 1/3 של תערובת המרק על שכבת הבצל. חזור על האטריות, בצל, שכבות מרק פעמיים יותר. למעלה עם גבינת צ ' דר וגבינת פרמזן.
מרכיבים שתצטרך
פרמזןפרמזן
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
פסטהפסטה
מרקמרק
בצלבצל
7
אופים בתנור שחומם מראש במשך 45 דקות, או עד מחומם דרך תוסס.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר סרטנים, מנוקז ומתפוררבשר סרטנים, מנוקז ומתפורר610אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרוכז של מרק פטריותקרם מרוכז של מרק פטריות3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת גבינת שמנת, מרוכךחבילת גבינת שמנת, מרוכך2(יכול להיות או להרחיק)עלי בזיליקום יבשיםעלי בזיליקום יבשים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1ביצה, הוכהביצה, הוכה9אטריות לזניהאטריות לזניה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל טחוןבצל טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסה וחדהגבינת צ'דר גרוסה וחדה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס מבושל קטןשרימפס מבושל קטן