קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות16
סוגי מאכליםלחם
מגזין

לחם תירס עם עיניים שחורות

לחם תירס עם עיניים שחורות
לחם אפונה שחור עיניים יכול להיות רק דרומי מתכון שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. ללחם הזה יש 843 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 56 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו גבינת צ'דר, שמן צמחי, צ' ילי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו תירס וסלט אפונה שחור עיניים, שחור עיניים אפונה צ'ילי עם Quinoan ותירס, ו צלעות צלויות עם תירס וסלט אפונה שחור עיניים (מתכונים דומים).

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים11 קילו קישואים,2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה שחורה, סחוטהאפונה שחורה, סחוטה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי תירס בסגנון שמנתשימורי תירס בסגנון שמנת1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי ירוק קצוץ משומרצ'ילי ירוק קצוץ משומר4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוז. גבינת צ'דר, מגוררת (אודותאוז. גבינת צ'דר, מגוררת (אודות2ביציםביצים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרוס מנוקז jalapeños, קצוץפרוס מנוקז jalapeños, קצוץ11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר מתובל טרי ומשוחררבשר חזיר מתובל טרי ומשוחרר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס לבןקמח תירס לבן1( חצילים)בצל צהוב, קלופים וקצוציםבצל צהוב, קלופים וקצוצים

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Domaine Leseurre יבש Cuvee מסווג ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -23 דולר לבקבוק.
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
Domaine Leseurre Dry Cuvee Classique Riesling
מיץ הריזלינג של Domaine Leseurre מותסס 100% במיכלי אל חלד. בעוד על lees שלה, היין הוא עורבב ביד (bâtonnage sur שקרים) פעם בחודש, במשך 11 חודשים. תהליך זה מפתח מורכבות נוספת של טעמים וניחוחות. זה ריזלינג יבש יש ניחוחות של פריחת הדר וגרידת לימון, שכבות על החיך עם רמזים של אגס. זה ריזלינג זוגות היטב עם פורל amandine, צדפות גלם והוא אפריטיף יפה.