קושיבינוני
מוכן ב37 דק.
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםרטבים
אירועיםחג ההודיה
מגזין

מאפינס רוטב חמוציות

מאפינס רוטב חמוציות
מאפינס רוטב חמוציות יכול להיות רק ארוחת הבוקר אתה מחפש. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 178 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. והוא יספק כ 12 מנות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור חג ההודיה. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. אם יש לך סוכר חום, אבקת אפייה, תערובת ציפוי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 37 דקות. נסו מאפינס רוטב חמוציות, מאפינס רוטב חמוציות, ו מאפינס רוטב חמוציות (מתכונים דומים).

מרכיבים

796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטעם מייפל לפי הטעםטעם מייפל לפי הטעם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1(יכול להיות או להרחיק)יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה12 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2 כפות לימון סחוט טרי, או לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב דל שומןחלב דל שומן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב חמוציותרוטב חמוציות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובהגרעיני חמנייה מלוחים נוספים, לא חובה12ריבס, קצוץ טרי או קפואשילוב תוספותשילוב תוספות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ויינגוט וילי שייפר Graacher Domprobst ריזלינג Spatlese מספר 5. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 69 דולר.
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5
ויינגוט ווילי שייפר גראכר דומפרובסט ריזלינג ספטלס מספר 5