קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות4
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מוס שוקולד חם מרושע

מוס שוקולד חם מרושע
מוס שוקולד חם מרושע דורש על 3 שעות ו-25 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 637 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 46 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זה מושלם עבור יום ולנטין. גשו לסופר וקנו אבקת קקאו, פלפל קאיין טחון, סוכר, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. וזה די גרוע. מתכונים דומים: עוגת שוקולד ללא קמח עם אטריות רשעות, גביעי פודינג שוקולד–חמאת בוטנים טובים, ו שוקולד חם וצלוי מרשמלו סירים דה קרם.

הוראות

1
לטאטא את החלמונים, 1/4 כוס סוכר, חמאה, 1/4 כוס מים, ליקר קפה, ושמן צ ' ילי בקערת מתכת גדולה להתמזג. הגדר את הקערה על סיר של מים רותחים (לא מאפשרים את החלק התחתון של הקערה לגעת במים); לטאטא כל הזמן עד התערובת היא עבה מאוד וקציפתי, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ליקר קפהליקר קפה
שמן צ ' ילישמן צ ' ילי
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוסיפים את השוקולד ומערבבים עד מומס וחלק.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
3
הסר מהחום.
4
באמצעות מיקסר חשמלי, להכות את החלבונים ביצה בקערה גדולה אחרת לפסגות רכות. בהדרגה להוסיף את 1/4 הנותרים כוס סוכר, להכות עד פסגות נוקשות מבריק טופס.
מרכיבים שתצטרך
חלבוניםחלבונים
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
הסר את השוקולד מעל המים. מקפלים 1/3 של מרנג לתוך תערובת שוקולד חם כדי להבהיר, ואז לקפל את המרנג הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
מיםמים
6
מכסים בחוזקה בניילון נצמד ושומרים במקרר עד להגדרה, לפחות 3 שעות או לילה. כפית את המוס לתוך קערות 6-אונקיה. למעלה עם קצפת חריפה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
קצפתקצפת
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
קערהקערה
7
מערבבים את השמן ואת פתיתי פלפל אדום כתוש בסיר קטן כבד. מבשלים מעל חום נמוך עד מדחום מוכנס לתוך רשם השמן 180 מעלות F, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
מחבת רוטבמחבת רוטב
8
הסר מהחום. מגניב לטמפרטורת החדר, על 2 שעות.
9
מעבירים את פתיתי השמן והפלפל לבקבוק של 4 אונקיות. לאטום את המכסה. מקררים עד 1 חודש.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שמן בישולשמן בישול

מרכיבים

6ריבס, קצוץ טרי או קפואאבקת קקאואבקת קקאו3(חוֹרֶף)ליקר קפהליקר קפה4largesחלב מרוכז ממותק (עדיף מותג נשר)חלב מרוכז ממותק (עדיף מותג נשר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)4(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום מרוסק יבשיםפתיתי פלפל אדום מרוסק יבשים198אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מריר מתוק (לא ממותק) או שוקולד חצי מתוק, קצוץמריר מתוק (לא ממותק) או שוקולד חצי מתוק, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 מקל) חמאה ללא מלח, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ(1/2 מקל) חמאה ללא מלח, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב