קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות23
מגזין

מועדון קווזדילות

מועדון קווזדילות
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל מקסיקני. נסו להכין קוואסדילות מועדון בבית. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הר ד ' אובר יש 884 קלוריות, 40 גרם חלבון, ו 55 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 4. אם יש לך רצועות בייקון, סלסה, מיונז ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. 140 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. עם כפית ציון 93%, המנה הזו סופר. נסו מועדון קווזדילות, קווזדילות של מועדון הודו בגריל, ו קווזדילות של מועדון הודו בגריל עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מורחים מיונז על כל טורטיה. על טורטיות קמח, שכבת חסה, עגבניות, הודו, חזיר, גבינה ובייקון; למעלה עם טורטיות שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
מיונזמיונז
עגבנייהעגבנייה
חסהחסה
גבינהגבינה
מורחיםמורחים
טורקיה כולהטורקיה כולה
בייקוןבייקון
חםחם
2
חותכים לרבעים.
3
מגישים עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את קסדילה עם פינו נואר, ריזלינג ורוז פרקום נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. הפינו נואר האורגני של סטולץ עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
פינו זה מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור קולומביה אורגני ערוץ פינו נואר. הכל בסדר שהיין הזה יקבל בברכה שנים של יישון או שישתה במקום.