קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות2
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

מוקה פאדג'פאי

מוקה פאדג'פאי
המתכון מוקה פאדג'פאי יכול לספק את הכמיהה הדרומית שלך על 45 דקות. מנה אחת מכילה 351 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 25 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 7% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו מים, שמנת מתוקה, קרום עוגה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זה הביא לך את כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף לא כל כך אדיר של 23%. נסו בריא להחריד-עוד עוגת גבינה שוקולד מוקה אגוזי לוז, מוס מוקה עם גרגירי פלפל סצ'ואן (מוס או מוקאן ופויבר), ו שיבולת שועל פאדג'רבל ברים המכונה פאדג' ג'מבלס (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים קפה במים רותחים.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
מיםמים
2
ממיסים שוקולד בקערה מעל מים חמים. מערבבים בתמיסת קפה. מערבבים פנימה חלמונים, שמנת וחמאה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
חלמון ביצהחלמון ביצה
חמאהחמאה
קפהקפה
קרםקרם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מערבבים עד חלקה. כף תערובת לקליפת פאי אפויה, וצינה לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
קרום עוגהקרום עוגה

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, ואילו זינפנדל נהדר עם מנות ברביקיו. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פון הזוכה זכיות ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
פון זכייה זכיות ריזלינג
פון זכייה זכיות ריזלינג
אם אתה אוהב את 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח צד חיפוש עבור הלב שלך-תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזק יותר מ-14', הוא גם יבש ועשיר יותר. וזה כמו שצריך להיות; סכום המתיקות שהוא מכיל יעלה וירד עם מבנה היין של כל שנה, כי זה מה שעושים כורמים הגיוניים. האחרים פשוט הקימו נוסחה והיין "" מכיל-שי-גרם סוכר וזאט של זאט."לא זכיות ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש בהתגרות ומתוק בהתגרות, כך שתמשיך לשנות את דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא חכה, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.