קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

מחבת עוף כתומה סלסה

מחבת עוף כתומה סלסה
מחבת עוף כתומה של סלסן עשויה להיות מתכון טוב להרחבת אוסף המנות העיקריות שלכם. מתכון זה משמש 4. צופה בדמות שלך? למתכון הידידותי הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ופודמפ יש 573 קלוריות, 32 גרם חלבון, ו 8 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. לכו לחנות ואספו חזה עוף, סוכר חום, שמן קנולן ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון די טוב של 69%. מתכונים דומים: מחבת עוף סלסה, מחבת סלסן ועוף צ'דר, ו עוף גבינה ומחבת סלסה.

הוראות

1
מבשלים אורז לפי הוראות החבילה. בינתיים, במחבת טפלון גדולה המצופה בתרסיס בישול, מבשלים עוף בשמן על אש בינונית במשך 5 דקות או עד שכבר לא ורוד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
עוף שלםעוף שלם
אורזאורז
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מערבבים פנימה את הסלסה, המרמלדה, מיץ הליים, הסוכר החום ופלפל אנגלי. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מיץ לייםמיץ ליים
ריבהריבה
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
סלסהסלסה
3
מפזרים כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
4
מגישים עם אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

סלסה עובדת ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג ורוז פאלקום נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז פאקסלי נוצץ הוא גם זיווג בטוח. אתה יכול לנסות סטולץ אורגני פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-26 דולר לבקבוק.
סטולץ אורגני פינו נואר
סטולץ אורגני פינו נואר
פינו זה מראה היטב עם צבע עשיר עמוק שלה ניחוח פרחוני עבור קולומביה אורגני ערוץ פינו נואר. הכל בסדר שהיין הזה יקבל בברכה שנים של יישון או שישתה במקום.