קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

מטבל חומוס לימון-שום עם ירקות וצ'יפס

מטבל חומוס לימון-שום עם ירקות וצ'יפס
מטבל חומוס לימון-שום עם ירקות וצ'יפס יכול להיות רק ללא גלוטן, ללא חלב ולקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. מתכון זה מכין 4 מנות עם 246 קלוריות, 7 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 16% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. זה יהיה להיט שלך הסופרבול אירוע. זה עובד היטב בתור אמריקאי הור ד ' אובר. מתכון זה מן האוכלרשת דורשת שום, לימון צניחה, עגבניות ענבים, מלפפון. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 76%. צ'יפס וירקות עם מטבל עגבניות מיובשות, מטבל סלק, חומוס ושקדים עם צ'יפס פיתה, ו מטבל תרד שום קלוי וארטישוק עם צ'יפס פיתה שום דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
שלב במעבד המזון את גרגירי החומוס, השום, גרידת הלימון והמיץ, הטימין, המלח והפלפל והרוטב החם. הפעל את המעבד והזרם פנימה את שמן הזית הבתולי.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
כסף ללא נעלייםכסף ללא נעליים
1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה1/2 כוס שמן זית כתית מעולה גויה
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)טקילה באיכות טובה (מומלץ: 100 אחוז אגבה)
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
3
מעבירים את המטבל לכלי ומקיפים בירקות וצ ' יפס. זה ישמור על הלעיסה עד ארוחת הערב!
מרכיבים שתצטרך
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז נוצץ הם הבחירות המובילות שלי לאנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר - ירבעם). סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -400 דולר לבקבוק.
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
לורן-פרייר לה קובי ברוט (בקבוק 3 ליטר-ירבעם)
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייר לעצב את' לה קוב סיידה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין באה לידי ביטוי בתווים עוקבים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לסוויטריטיף. הדרים ופירות לבנים שלה ואת האיזון המדהים שלה נתמך על ידי תסיסה עדינה, להפוך אותו ליווי אידיאלי עופות ודגים הטובים ביותר.