קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

מטבל סרטן ארטישוק תרד

מטבל סרטן ארטישוק תרד
אם אתה רוצה להוסיף עוד מתכונים פסקטאריים לקופסת המתכונים שלך, מטבל סרטנים ארטישוק תרד עשוי להיות מתכון שכדאי לך לנסות. מתכון זה מכיל 20 מנות עם 199 קלוריות , 5 גרם חלבון ו -9 גרם שומן כל אחת. תמורת 95 סנט למנה , מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה עובד היטב בתור מזנון במחיר סביר מאוד. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-29 יגידו שהוא הגיע למקום. גשו לסופר וקנו חמאה, אגוז מוסקט טחון, שום ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . זה מובא אליך על ידי Allrecipes. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 22% . הציון הזה גרוע למדי. נסו מטבל ארטישוק תרד חם סרטנים , מטבל סרטנים חם, תרד וארטישוק , ומטבל מדהים של סרטן ארטישוק תרד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל-350 מעלות F. משמנים קלות תבשיל של 1 ליטר.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
2
מחממים את החמאה בסיר של 2 ליטר על אש בינונית. מערבבים פנימה את הקמח והשום. מערבבים בהדרגה את החלב. מבשלים ומערבבים במשך 5 דקות או עד שהתערובת רותחת ומסמיכה.
מרכיבים שתצטרך
6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)6 צלעות או צלעות חזיר מעצם עצם (8 אונקיות כל אחת)
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
קני סוכריות מרוסקים נוספיםקני סוכריות מרוסקים נוספים
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
3
מערבבים את הגבינה, אגוז המוסקט והפלפל השחור בסיר. מבשלים ומערבבים עד שהגבינה נמסה. מערבבים בעדינות את בשר הסרטנים. מזלפים את תערובת הסרטנים לתוך התבשיל.
מרכיבים שתצטרך
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
סרטןסרטן
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
אופים 20 דקות או עד שהחלק העליון משחים קלות.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
5
מגישים עם הקרקרים לטבילה.
מרכיבים שתצטרך
לכריכהלכריכה

יין מומלץ: שרדונה, ריזלינג, פינו גריג ' יו.

שרדונה, ריזלינג ופינו גריג'יו הם הבחירות המובילות שלי עבור סרטן. סרטן צונן טעים נהדר עם פינו גריג'יו. סרטן חם (במיוחד עם חמאה) אפשר להתאים לשרדונה חמאתי או ריזלינג פירותי פריך. השרדונה של 18 מיילים עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-36 דולר לבקבוק.
שמונה עשרה מייל שרדונה
שמונה עשרה מייל שרדונה
יצרנית היין ג'סיקה בון פנתה אל חוף סונומה הקריר עבור השרדונה הבהיר והמורכב הזה. פרי אבן קליל, לימון מאייר ומינרליות מושכת באף עוברים לחך קרמי מאוזן על ידי חומציות תוססת. תווים של וניל ועץ אלון מתוק משפרים את מורכבות היין. עבור היינות של Eighteen Miles, ג'סיקה בון (מיקב Passalacqua) מייצרת ענבים מתשעה כינויים נפרדים, כולם ברדיוס של שמונה עשר מייל מסביב להלדסבורג, קליפורניה. אנא נסה גם מונית של 18 מייל, צין, פינו נואר ופטיט סירה.