קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות15
ציון בריאות1
דיאטותפסקאטרית
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל סרטנים

מטבל סרטנים
מטבל סרטנים הוא pescatarian מתאבנים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 5 גר' של חלבון, 11 גרם של שומן, וסך הכל 210 קלוריות. והוא יספק כ 15 מנות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם בשר סרטנים, גבינת שמנת פילדלפיה, פלפל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. נסו מטבל סרטן ארטישוק, מטבל פיצה, ו מטבל עוף באפלו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מקציפים גבינת שמנת, רוטב וחלב בקערה קטנה עם מיקסר חשמלי במהירות נמוכה עד מעורבב היטב.
מרכיבים שתצטרך
גבינת שמנתגבינת שמנת
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
2
מערבבים בשר סרטנים, פלפל אדום, מיץ לימון ופטרוזיליה; כיסוי. מקררים לפחות 1 שעה כדי לערבב טעמים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
פלפל אדוםפלפל אדום
בשר סרטניםבשר סרטנים
פטרוזיליהפטרוזיליה
3
לשמש כמטבל עם קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
קרקריםקרקרים
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות ניתן לזווג עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה חנה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
חנה שרדונה
חנה שרדונה
עם צבע של דבש מבריק קש זהוב, יין זה מביא ניחוחות של אפרסק בגריל, פאי אגס, עם קרמל,נבל, אננס. על החיך, פרוסת תפוח טרי עם קרום עוגה, קרמל, עוגת אגס, אפרסק בגריל, טוסט ובננה.