קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות35
דיאטותפסקאטרית
אירועיםסופרבול
מגזין

מטבל צדפות

מטבל צדפות
מטבל צדפות דורש מסביב 45 דקות מההתחלה ועד הסוף. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 1254 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 85 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה יהיה להיט בחג ההסופרבול שלך. אם יש לכם צדפות, תערובת מרק ירקות, כיכר שאור עגולה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: מטבל פיצה, מטבל אנצ'ילדה עוף, ו יוגורט ומטבל פטה.

הוראות

1
שלב הראשון 5 מרכיבים בקערה גדולה. מכסים ומטבל צ ' יל במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מגישים עם קוביות לחם וירקות טריים.
מרכיבים שתצטרך
5 פרוסות לחם לבן חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ'5 פרוסות לחם לבן חתוכות לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסית יקב לגונה. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.