קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות2
מגזין

מיני כתום פטל פטל

מיני כתום פטל פטל
מתכון מיני כתום פטל פטל יכול להתבצע בערך 20 דקות. המתכון הזה מכסה %7 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. צופה בדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 398 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. מתכון זה משמש 6. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם מילוי פאי פטל, ציפוי גלידת פאדג', ציפוי מוקצף וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 19%, וזה די רע. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם מיני פטל כתום גבינת שמנת טוסטר שטרודלים, מיני מוקה זוטות, ו מיני טירמיסו זוטות.

הוראות

1
מניחים קוביות עוגה בקערה גדולה.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
טפטוף עם טריפל שניות; לזרוק למעיל. כף 3 כפות מילוי פאי לכל אחת משש כוסות פרפה או מנות קינוח. למעלה עם 1/3 כוס קוביות עוגה, 2 כפות פאדג ' חם, 1/3 כוס קוביות עוגה ו -3 כפות מילוי פאי.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ונענע, לא חובהתוספת מוקצפת ונענע, לא חובה
(מומלץ: 100 אחוז אגבה)(מומלץ: 100 אחוז אגבה)
שוש מחרוזת נעלייםשוש מחרוזת נעליים
בוטנים מלוחים אדומים עם קליפה, זמינים במעבר החטיפים של השוקבוטנים מלוחים אדומים עם קליפה, זמינים במעבר החטיפים של השוק
3
טפטוף עם תוספת פאדג ' תוספת; בובה עם 2 כפות קצפת.
מרכיבים שתצטרך
32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)32 עוגיות ג'ינג'ר מרוסקות (בערך 1-1/2 כוסות)
עוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גסעוגיות חמאת בוטנים, קצוצות גס

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

טריפל עובד ממש טוב עם קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.